Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
ImageUploadedByTapatalk1361089900.623095.jpg
Är det nån som kan stava till opassande?

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Mm.. 2005:eek:r båda 2.. vill ha nåt lite nyare bara.. och framförallt så vill jag bara ha en. Blir dubbel ångest när försäkringspremien dimper ner i brevlådan nu ju :crash

Singeltrådspris är 39k för den lilla och 49k för den stora, bara slå till! Så får du med ett extra kåpset. Mkt bättre än nån brain damaged horse :)

Haha. Betydligt billigare i inköpspris än pållen visserligen (om den inte är hjärndöd då), men jag har faktiskt fått höra hur jävla dyr en hojsäsong är så nja... Vette fan. Verkar farligt dessutom. ;)

Alltså lilla vännen det är bara en myt.
Av med paltorna och låt honom trycka in den hårt i dig direkt, skippa förspel och använd skohorn:crash

Nu blir jag förvirrad. Vad är egentligen rätt? :va

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tack för ikväll gott folk! Varför gå på gym när man kan hänga med er, bättre core-träning finns inte. :rofl

Och om ett skratt förlänger livet så lever jag nog tills jag blir 101! :crash

Sa nån bonusbild?

Vidrigt Måste Ta Bort

Blicken. Priceless.

OoooooH Noooooooooo you didnt!!! Jag skulle precis sätta mig ner och äta...kväljningarna stoppar det så det ser ut som att det inte kommer att bli några problem med skinnstället den här sommaren heller....:zpy:zpy:zpy:zpy:zpy:zpy

I will get you back, och Ricken...over and out!!!:4skrika

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jo visst har de det.
Men fjortisarna försöker efterlika det (därav ankläppar) och med lika tom blick som det är i ett kvinnohuvud;)

Det sista är självklart inte sant, men ett lite roligt uttryck som är jävligt roligt att säga inför rödstrumpor!!!!
Kan villigt erkänna att min fru nog är smartare än mig trots att hon är snygg.

Jag förstår fortfarande inte?:va Kan du utveckla?

Oh Yes I did!!!!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Här sitter man och ringer ett samtal. I den andra änden: "Jag känner ingen som är hörselskadad och vill inte ta det här samtalet" *klick* (förmedlaren jag ringer via talar alltid om hur det fungerar för den jag ringer till) och jag skickade ett mail till kvinnan:
"Hej! Eftersom du vägrade ta mitt samtal för jag var hörselskadad är jag inte längre intresserad av att köpa din dragkrok, lycka till med försäljningen.
Mvh Pia"

Vi hade mailat innan och kommit överens om att jag skulle hämta den. Nu är jag glad att jag inte gjorde det :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag klickade gilla men egentligen hatar jag den låten nu.
Gick en hel dag och nynnade på den låten senast jag sett den (och när ingen såg dansade jag dansen också)
Haha, den dansen hade ja gett rätt mycket för att se! Nu får ja nöja mig med en mental bild... jepp, där är du! :rofl

Hemma :). Fick nästan ett sug av att börja köra vanlig taxi på lördagnätter igen. Men får sova bort det
Tja, hänga me fyllskallar i baksätet av en taxi kan väl inte skilja sig så mkt från att hänga på den här tråden en lördag....:hihi

Hmm frestande....
Frustrerad? :7peta

BlöjRäsern;5 738922 skrev:
Vad dillar du om? Det där passade ju som handen i räva!
Man tager vad man haver verkar det som... :brinnerup

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag hajar att ni grabbarna har varit ute och pratat om gråtande bebisar och dess censur. Jätterolig kväll :7peta

Det är bara därför du vill hångla med mig, för du tror att jag är grabb. :gråta

Här sitter man och ringer ett samtal. I den andra änden: "Jag känner ingen som är hörselskadad och vill inte ta det här samtalet" *klick* (förmedlaren jag ringer via talar alltid om hur det fungerar för den jag ringer till) och jag skickade ett mail till kvinnan:
"Hej! Eftersom du vägrade ta mitt samtal för jag var hörselskadad är jag inte längre intresserad av att köpa din dragkrok, lycka till med försäljningen.
Mvh Pia"

Vi hade mailat innan och kommit överens om att jag skulle hämta den. Nu är jag glad att jag inte gjorde det :D

FY Fan för sånt folk, så beter man sig fan inte. :4skrika

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag hånglar med tjejer också :fakta

Och det är väl inte så konstigt att jag är cynisk då? ;) :glömdet

Jo men jag va långsökt som vanligt...du skrev grabbarna...ok att jag har pottymouth men.....:tuttar :)

Du är stark tycker jag av det lilla jag läst. :) :krama:krama:krama

EDIT: Soffläge intaget...fattar inte vad det var i det där jag drack igår...någon måste ha förgiftat mig för damn it vad min skalle värker. :va:confused::rolleyes:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jo men jag va långsökt som vanligt...du skrev grabbarna...ok att jag har pottymouth men.....:tuttar :)

Du är stark tycker jag av det lilla jag läst. :) :krama:krama:krama

EDIT: Soffläge intaget...fattar inte vad det var i det där jag drack igår...någon måste ha förgiftat mig för damn it vad min skalle värker. :va:confused::rolleyes:

Du vet att det finns killar med bröst? :glömdet

Tack, det var fint sagt! :krama

Alkohol var det i din dryck. Kommer också förtäras den 23e mars.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Du vet att det finns killar med bröst? :glömdet

Tack, det var fint sagt! :krama

Alkohol var det i din dryck. Kommer också förtäras den 23e mars.

Jo, till och med silikonbröst..det va ju en kille som slog vad med sina vänner att han inte vågade lägga in silikon och han vann vadet och behöll brösten.

Alkohol....nääääää jag dricker inte sånt....det är väl farligt. :gnissla Jag drack bara nåt gulaktigt kolsyrat vatten.....:banana Yes....mina bananer dansar igen. :D

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Haha, lyssnade en gång till nu när ja va inne på Fejjan. Underbart att man kan få va med i ett sånt virtuost mästerverk till sång.
ps myran hälsar! :yoparty

Goder dag! (Fisk)mås det bättre i dag?

Trallallalla Vi ska vinna ett Pulitzerpris trallalla jag och min mintgröna gris trallalla :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jo, till och med silikonbröst..det va ju en kille som slog vad med sina vänner att han inte vågade lägga in silikon och han vann vadet och behöll brösten.

Alkohol....nääääää jag dricker inte sånt....det är väl farligt. :gnissla Jag drack bara nåt gulaktigt kolsyrat vatten.....:banana Yes....mina bananer dansar igen. :D

:rofl Älskar att du la till "till och med..."

Det var nog kolsyrat kiss du drack. Urinet är sterilt när man kissar ut det men när det fått stå och kolsyra till är det en bakteriehärd. Hoppas du återhämtar dig snart! :gnissla

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
:rofl Älskar att du la till "till och med..."

Det var nog kolsyrat kiss du drack. Urinet är sterilt när man kissar ut det men när det fått stå och kolsyra till är det en bakteriehärd. Hoppas du återhämtar dig snart! :gnissla

Hihi...jo men det finns ju män som har så stora fläskiga tuttar så de skulle kunna ha FFF kupa. *ryser*

Hmmm....men det smakade faktiskt ganska gott....får det den smaken på nåt speciellt sätt? :va Den som kissar kanske äter nåt speciellt...typ humle...o korn..o kanske malt eller nåt sånt?

Jag har intagit soffläge för jag kan knappt röra mig...träningsvärk i hela kroppen, huvet är bankande och konstigt...svårt att hålla upp och sen kväljningar för att vissa tycker att det är kul att få mig o kvälja av vissa bilder som borde censureras totalt härifrån. :zpy:död:3freak

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Hihi...jo men det finns ju män som har så stora fläskiga tuttar så de skulle kunna ha FFF kupa. *ryser*

Hmmm....men det smakade faktiskt ganska gott....får det den smaken på nåt speciellt sätt? :va Den som kissar kanske äter nåt speciellt...typ humle...o korn..o kanske malt eller nåt sånt?

Jag har intagit soffläge för jag kan knappt röra mig...träningsvärk i hela kroppen, huvet är bankande och konstigt...svårt att hålla upp och sen kväljningar för att vissa tycker att det är kul att få mig o kvälja av vissa bilder som borde censureras totalt härifrån. :zpy:död:3freak

Om man läser ditt inlägg så ser det faktiskt ut som om du tycker att manboobs smakar gott? :va

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO