tkdrille
Guest
vad ser du som jag inte ser att du ser när jag ser bilden som du ser att jag ser?
Du har fötterna i soffan. Fyyyyyy
vad ser du som jag inte ser att du ser när jag ser bilden som du ser att jag ser?
Här är det is överallt. Och min dammsugarpåse är full. Min morsa är en lögnare för jag hittar inte dammsugarpåsarna hon påstod sig ha köpt med när hon köpte dammsugaren åt mig.
I ren bitterhet över att inte kan städa åker jag till hästapållen!
Där får jag iallafall mer kärlek än den sugande dammsugare
View attachment 378940
Kul att se en bild på Lindman där ingenting brinner för en gångs skull!
HA!!!!
Eftersom jag inte bidrar med pengar till idioters överlevnad har jag precis tjänat 200 spänn på själva draget, hittade ett annat nu och fick bud på 400 spänn istället för 600 spänn som jag annars skulle gett. Sjukt fin också!
Nu ska vi bara ordna med frakten.
Var tvungen att berätta min glädje, dammsugarhistorien är glömd.
Nu åker jag.
Du har fötterna i soffan. Fyyyyyy
Med slak balle isåfall
Är den där "blå blobben" du alltså?
Där var inga finn fem fel i ett vad jag kan se iaf.
Kanibalism på hög nivå....jag har hört att vissa djur äter sina ungar men det där är bara för mycket.
De är mer än jag får i detta skithuset. Hyresvärden som spånskalle passar inte på att ordna det när resten av byfan får det. Men sen är de väl omtalade för att vara rövar.
HA!!!!
Eftersom jag inte bidrar med pengar till idioters överlevnad har jag precis tjänat 200 spänn på själva draget, hittade ett annat nu och fick bud på 400 spänn istället för 600 spänn som jag annars skulle gett. Sjukt fin också!
Nu ska vi bara ordna med frakten.
Var tvungen att berätta min glädje, dammsugarhistorien är glömd.
Nu åker jag.
Kanibalism på hög nivå....jag har hört att vissa djur äter sina ungar men det där är bara för mycket.
Din första kyss eller?
Ja Skåne är ett bra säkerhetsavstånd...Säkerhetsavstånd är viktigt.
Puff via UPS. Vore nåt. Ringer på dörren utanför står en snubbe från UPS och när man öppnar så petar han en på axeln och drar... Sjukt lustigt!Håhå ja ja. Om fb läggs ner så får jag börja puffa dig med posten.
Haha vid 80 års ålder kanske man kan lägga av ?
Du är i gränslandet Pippi, gammal men inte fullblods-dement som vissa andra här...Bli? Jag ÄR gammal.
DU var ju fullast av oss alla, kunde knappt stå av dig självt. It's a hairy man ass so NOoooo!
Ja, de va som fan, Zippen, Slöis o ja kunde inte ta oss nån vart under kvällen, käpparna var borta... jämmer o elände!Var det nån av er som kunde det? Ni hade ju käppar hela högen!
Flickorna i köket, det ser väl ut som det ska? Vadå?
Åh hästpuss, mysigt! Ja fick en hundpuss nyss. Jonny ville uppmuntra mig när jag körde sit-ups efter springturen....Här är det is överallt. Och min dammsugarpåse är full. Min morsa är en lögnare för jag hittar inte dammsugarpåsarna hon påstod sig ha köpt med när hon köpte dammsugaren åt mig.
I ren bitterhet över att inte kan städa åker jag till hästapållen!
Där får jag iallafall mer kärlek än den sugande dammsugare
View attachment 378940
Ja har alltid fötterna i soffan o händerna under täcket!Du har fötterna i soffan. Fyyyyyy
Lasagnen kanske va slut!??!
De är klart, du har nog gjort värre saker i den =)Det är min soffa, jag gör vad jag vill! Sådeså!!!
Ja precis värdet höjs ju. Men de fattar inte dessa här. Fick förvisso badrum och sovrum renoverat efter läcka men hade jag inte haft läckan hade jag fortfarande haft de där spygröna kaklet som var mode vid huset resning.15 lök kostar det ungefär om man hänger med när de bygger ut.
Höjer värdet på kåken med 60 lök ungefär
Jag fick en ide. Min kusin flyttar upp till solna nästa vecka. Och du bor väl nånstans i "närområdet" Jag ska hälsa på henne.Ja Skåne är ett bra säkerhetsavstånd...
Puff via UPS. Vore nåt. Ringer på dörren utanför står en snubbe från UPS och när man öppnar så petar han en på axeln och drar... Sjukt lustigt!
Lägga av, så länge nån orkar kliva på så är det väl bara å säga välkommen?
De är klart, du har nog gjort värre saker i den =)
Ja precis värdet höjs ju. Men de fattar inte dessa här. Fick förvisso badrum och sovrum renoverat efter läcka men hade jag inte haft läckan hade jag fortfarande haft de där spygröna kaklet som var mode vid huset resning.
Jag fick en ide. Min kusin flyttar upp till solna nästa vecka. Och du bor väl nånstans i "närområdet" Jag ska hälsa på henne.
Hjälp!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |