Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jisses, jag har haft en sjukt konstig helg... Måtte jag aldrig vara med om något liknande igen! :tungan

Tänkte typ gå och lägga mig nu.. Helt färdig.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Fast sista budet är att Anna får sitta inne i bilen och Rille på släpet.

Fast Drille är ju hårig som en primat. Han kommer att bli full av löv och videkissar därute på släpet.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jisses, jag har haft en sjukt konstig helg... Måtte jag aldrig vara med om något liknande igen! :tungan

Tänkte typ gå och lägga mig nu.. Helt färdig.

Godafton. Zwäzhan :) Är du söndersupen? :brynad

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Har man sagt A så får man säga B och visa Pics.

Det finns inga bilder, och inget att säga heller. Blev meddragen på ett sånt riktigt "bonnaställe" där det spelades dansband och folk var klädda i tofflor och rutig skjorta, eller alldeles för korta klänningar så deras tjocka lår stack ut som telefonstolpar. Jag var fan rädd...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Godafton. Zwäzhan :) Är du söndersupen? :brynad

Nää.. Drack 2 glas vin och ett glas whisky i fredags, inget igår. Men jag har fått alldeles för lite sömn, haft alldeles för mycket att göra men ändå inte fått gjort något vettigt alls. :gnissla

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Nää.. Drack 2 glas vin och ett glas whisky i fredags, inget igår. Men jag har fått alldeles för lite sömn, haft alldeles för mycket att göra men ändå inte fått gjort något vettigt alls. :gnissla

Hopp i säng med sig då!!! :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Men du hade kul?

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Dagens!

roc_20130217.jpg

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Han får väl ha kläder på sig.

eller vira in honom i presening

Ha ha, en mafiawrap, med presenning, kätting och blyvikter. Nä, vi ska vara bra pågar mot Drille. Han är säkert en hyvens hårboll. :)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Det finns inga bilder, och inget att säga heller. Blev meddragen på ett sånt riktigt "bonnaställe" där det spelades dansband och folk var klädda i tofflor och rutig skjorta, eller alldeles för korta klänningar så deras tjocka lår stack ut som telefonstolpar. Jag var fan rädd...

Vänta nu, var du i Kalmar och sade inte hej? Taskigt.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!