Fast sista budet är att Anna får sitta inne i bilen och Rille på släpet.
Jisses, jag har haft en sjukt konstig helg... Måtte jag aldrig vara med om något liknande igen!
Tänkte typ gå och lägga mig nu.. Helt färdig.
Jisses, jag har haft en sjukt konstig helg... Måtte jag aldrig vara med om något liknande igen!
Har man sagt A så får man säga B och visa Pics.
Fast Drille är ju hårig som en primat. Han kommer att bli full av löv och videkissar därute på släpet.
Godafton. Zwäzhan Är du söndersupen?
Nää.. Drack 2 glas vin och ett glas whisky i fredags, inget igår. Men jag har fått alldeles för lite sömn, haft alldeles för mycket att göra men ändå inte fått gjort något vettigt alls.
Nää.. Drack 2 glas vin och ett glas whisky i fredags, inget igår. Men jag har fått alldeles för lite sömn, haft alldeles för mycket att göra men ändå inte fått gjort något vettigt alls.
Ja jag har insett att jag nu vill ha en i munnen och en i brunögat.
Det finns inga bilder, och inget att säga heller. Blev meddragen på ett sånt riktigt "bonnaställe" där det spelades dansband och folk var klädda i tofflor och rutig skjorta, eller alldeles för korta klänningar så deras tjocka lår stack ut som telefonstolpar. Jag var fan rädd...
Jag funderar till och med att låta bli att raka mig nu fram till festen. Och vara extra hårig. Helt ovårdad sådär till hårighetens skull. Då vill du allt hångla.Han får väl ha kläder på sig.
eller vira in honom i presening
Han får väl ha kläder på sig.
eller vira in honom i presening
Det finns inga bilder, och inget att säga heller. Blev meddragen på ett sånt riktigt "bonnaställe" där det spelades dansband och folk var klädda i tofflor och rutig skjorta, eller alldeles för korta klänningar så deras tjocka lår stack ut som telefonstolpar. Jag var fan rädd...
Men du hade kul?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |