Jag har ju lagt upp en bild på den...
http://www.charlies.nu/outlet/diablo-forbygel-glen-gordon.html
Vaddå kallt? Du har väl för fan kläder? Dagens ungdom....bortskämda as.......jävla gnäll hela tiden.
Jag trodde vi konstaterade tidigare i tråden att bio var inget man gjorde med en date?
8 minuter sen får man lämna det här dårhuset.
Bråkar med Amazon.co.uk
Jävla engelsmän.
Önskar att det var smidigare att göra affärer. Nu är frågan om jag ens vågar ha med dem att göra. Att få hem varan var sjukt smidigt. Men att returnera något är ett helvete.
Den jävla snubben jag skulle köpt draget säger att han inte alls kan skicka med bussgods. Så jag har fått ägna halva dagen åt att leta efter en annan och nu vet jag inte ens om jag hinner få tag på nån innan måndag.
Och sen för att fortsätta med mitt pessimistiska inlägg med touchén:
JAG HATAR MÄNNISKOR. Som inte kan svara på saker man undrar.
Bråkar med Amazon.co.uk
Jävla engelsmän.
Önskar att det var smidigare att göra affärer. Nu är frågan om jag ens vågar ha med dem att göra. Att få hem varan var sjukt smidigt. Men att returnera något är ett helvete.
Den jävla snubben jag skulle köpt draget säger att han inte alls kan skicka med bussgods. Så jag har fått ägna halva dagen åt att leta efter en annan och nu vet jag inte ens om jag hinner få tag på nån innan måndag.
Jag har en generell regel, jag hatar alla. Sen gör jag undantag från regeln.
En annan variant är att bara älska sig själv istället, då behöver man inte bry sig så mkt om "andra".
Varför är man fortfarande singel?
Är det för att man fortfarande tittar på Galenskaparna och alla gamla goa program?
Eller är det fakta att brudarna på SH egentligen är de bästa kärringarna att ha i huset?
Inte vad jg märkte.. Visst att publiken var ganska kort eller lång och pinnsmal rent generellt. Men frågade inte alla vad de gillade för filmer direkt Såg inga twilight tröjor heller... Men såg ju inte hur publiken på läktaren såg ut iofs
Men jag har ju ridit sen jag va sju. Ville bara spela lite dum för en gångs skull.
Visade de några sidor bak, i samma veva som Kissen visade sina stövlar. Orkar inte leta fram bild igen.
För en gångs skull??
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |