PippiT
Professionell mobbare
För nya läsare måste man ju informera sig om de har gjort några observationer nyligen?
Bird?
För nya läsare måste man ju informera sig om de har gjort några observationer nyligen?
Tack du, ska försöka att inte bli psykotiskt ärrad härifrån!
Najs!!!
Jag sa ju att det skulle ge utdelning till slut.![]()
Du kunde ju anpassa dig sa du?![]()
du ljuger som en häst travar
Detta är en scam...Lilla Gubben har ju ingen kewk...Jag anar pandor i garderoben.
![]()
Redan försentdu kommer som alla andra här inne,överge ditt normala liv ( om det någonsin varit det).
direkt du vaknar,fast du aldrig somnat, sitta hålögd framför skärmen och vänta på nästa inlägg![]()
Jag tror att jag fick herpes.
Nu gör du mig liteJAg tänkte faktiskt lägga till "Medtag eget förstoringsglas" i förra inlägget men skippade det...
Åhå! Allt för pamcake!![]()
![]()
Nej? Jag är skitbra på att ljuga! Jag är två meter lång och en meter bred, enbart muskler!
Ingen kewk? Wooot?![]()
Funderar på att läsa igenom denna tråds kommentarer istället för att jobba, känns för stunden roligare.
Med lite tur hittar jag nog någon intressant, måste ge det lite tid bara (Y)!
(Vågar ej lägga upp en egen annons då jag är rädd för rejection)
Nu gör du mig lite.. Ligger här i soffan iförd endast onepiece o skrattar generat. Kan ju bli kul den 23:e, uppenbarligen..
Nej? Jag är skitbra på att ljuga! Jag är två millimeter lång och en millimeter bred, enbart muskler!
Välkommen!![]()
Men vissel....och...applåder! Välkommen till den innersta cirkeln i dårhusetOch du bor ju faktiskt även inte i skaune eller norrland som alla andra tjejer här! :fika?
![]()
säkert?![]()
Men vissel....och...applåder! Välkommen till den innersta cirkeln i dårhusetOch du bor ju faktiskt även inte i skaune eller norrland som alla andra tjejer här! :fika?
![]()
Det är bara att ta sig upp, jag är här två dagar till så du är välkommen att joinainte alls avis nejnej... inte alls bitter att man är i gävle istället för i ett soligt åre. FAN... jag vill åxå!!! nån som vill följa med?
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!