Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Mitt vapen är att jag är välutrustad och kan lägga paketet rätt och behöver inte en kilt.

Det är pia som vill ha ölburkskuk, Anna är nog inte riktigt så uttänjd ännu ;) Du kommer bara skrämma bort henne:D

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Nu börjar ögonen springa iväg igen. :) :3freak

Jag stoppade det ena
pmg-knife-in-eye-photo2.jpg

Du har en nackdel pojke. Hon ska åka i samma bil som mig från Tyringe, dvs 6,5 mil. De tar 50 minuter ca. Och jag hinner med en del då. oops håller med mig.

EEehhh 50 minuter tror du jag kör jänkemög.

Det är svårt att träffa rätt tangenter när man ligger ner med datorn i knät och nacken vöärker och det är saker i vägen.

Här så ska jag olla bort det onda *Bushido*

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Funderar på att läsa igenom denna tråds kommentarer istället för att jobba, känns för stunden roligare.
Med lite tur hittar jag nog någon intressant, måste ge det lite tid bara (Y)!
(Vågar ej lägga upp en egen annons då jag är rädd för rejection)

Jag tänkte säga åt dej att springa för livet men pojkarna verkar redan ha fått vittring så det är nog för sent.

Välkommen till Efterblivna Klubben :näsblod

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Den sära dark angel är bra äjvla bra alltså. snygg cgh kör hoj..kan det lbi bättr eatt somna med henne framförögonen? Hon skuell ha haft keffe bara, då gade et varit bättre. komemr somna poå soffan ikväll kännenr jag ,
varöfr är jag så trött i krppne för. måste var min stl på jobbet, som art sitta i eb jävla skolstol:gråta

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Den sära dark angel är bra äjvla bra alltså. snygg cgh kör hoj..kan det lbi bättr eatt somna med henne framförögonen? Hon skuell ha haft keffe bara, då gade et varit bättre. komemr somna poå soffan ikväll kännenr jag ,
varöfr är jag så trött i krppne för. måste var min stl på jobbet, som art sitta i eb jävla skolstol:gråta

Rättstavningsfunktionen vs. pillret: 0 - 1

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...