Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag funderar allvarlig på att åka ner till Norrköping och ge min mamma lite smisk. Nu har kärringen suttit o skickat bilder på mig när jag va en liten ful skitunge till min systerdotter som sitter o skickar till mig o retas om hur jag såg ut. Liten satunge det där. Hon kommer säkert ta hojkort när hon blir stor. Märks att hon är en sån djävulsunge som gör sånt. :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag funderar allvarlig på att åka ner till Norrköping och ge min mamma lite smisk. Nu har kärringen suttit o skickat bilder på mig när jag va en liten ful skitunge till min systerdotter som sitter o skickar till mig o retas om hur jag såg ut. Liten satunge det där. Hon kommer säkert ta hojkort när hon blir stor. Märks att hon är en sån djävulsunge som gör sånt. :D

Vad hade hon för telefonnummer sa du? :rolleyes:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Om du kört moppe med växlar så är det faktiskt väldigt liten skillnad.
Tyckte att det var lätt att ta mc-kort.

Har du dessutom bilkort redan så är det ännu lättare.

Ingen växlad moppe men jag vägrar automatväxlade bilar (blir bara tokig och uttråkad på dem). Det är nog lätt bara man lär sig växla. Trafikreglerna är man ju redan sedan innan insatt i.

Frågan är bara hur många lektioner jag behöver eftersom jag inte kan övningsköra privat pga ingen egen hoj. Jag hade knappt kört bil mer än att lära mig hitta dragläget men 12 lektioner totalt på intensivkursen var tillräckligt (de två sista var bara för att underhålla i väntan på mitt körprov).

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Hon är typ tolv!!!! :finger

...eller menade du min mamma? Hon kan visserligen behöva få sig nåt. :D

Inte för att ligga pucko, bitchslap.gif jag vill ju ha bilderna så jag oxå kan reta dig.

tkdrille

Guest
Riktigt smart med tanke på inflation osv......låt dom ligga där ett tag så är dom inte värda ett skit sen :tummenupp

:) men de ligger ju inte där så länge till. Jag ska göra slut med min nuvarande bank nästa vecka. Sen startar jag ett nytt liv på en bättre. :).
Ja jag kunde gjort de innan men jobbet hindrar lite ;)

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
GUUUUUUUUUD vad jag har tråkigt på jobbet idag!!! Eller det där blev ju fel....DJÄVULEN vad jag har tråkigt på jobbet idag! :huvet

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vad i jösse namn gör du uppe nu!?:va :D Mittiveckanfylla är i och för sig inte fel:hihi

Eftertentafest ju! :)

Men nu föll ju mina frågor om resor i skymundan, hittar de inte ens. :(

Jag vill resa till sol och bad, och jag vill inte lägga typ 30k på det. How to do? Jag suger på att sitta och söka på nätet, fattar inte hur folk hittar alla sina billiga resor.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...