Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha! Fast nu var det ju jag själv som sa att jag var hjärndöd tidigare, så då borde det ju vara lugnt... Väl?

Fråga inte mig, det är du som är tjej och borde veta hur ni tänker...:va Jag har fantamig ingen aning...:näsblod

tkdrille

Guest
Tänkte mer på Rille!!!
Dig vill jag inte ha så nära så du kan skrämma mina barn

Jag har många "blöta" minnen därifrån:tuttar

Jag har precis kelat med alleycat

Jasså gillar du mig så mycket? Jag kissade i skogen mittemot göinge fridhem förresten idag. Jag kunde inte hålla mig. :D
Jag har med blött minne. Luckor luckor.

Nu är jag renrakad. Slät som satan så nu är jag redo för lilla Anna

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Faaaaaaaaan :gråta

Tentade i morse, planerat tenta-fest ikväll.

Precis matat mig med Carbonara och en Trashy Blonde och nu är jag DÖÖD. Ögonen svider, jag skulle kunna somna stående och är ytterst tveksam till om det är möjligt att vakna. Måste dessutom tåg 30 min för att komma till rätt stad (flyttar nästa helg :banana) och tror jag kommer somna på tåget :3freak

Tips och råd behövs, krävs tamejphaan.

Kommer jag vakna till?
Är det värt det?
Dör jag av öl eller löser det alla problem?
Vad har ni andra gamlingar för tips för att överleva såna här eskapader?

Öl löser alla problem,
tillfälligt. :fakta

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Fråga inte mig, det är du som är tjej och borde veta hur ni tänker...:va Jag har fantamig ingen aning...:näsblod

Det finns mycket jag borde veta. Själv brukar jag bara skratta åt såna där "fel svar", de är ju underhållande! :D

Och för att vara ärlig brukar jag vara förjävla bra på sånt själv...

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Good point, jag vetifan vad det är som försigår alls i kvinnors huvud...

male-female-brain-2.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det finns mycket jag borde veta. Själv brukar jag bara skratta åt såna där "fel svar", de är ju underhållande! :D

Och för att vara ärlig brukar jag vara förjävla bra på sånt själv...

Fast det är skillnad på att ge "fel" svar för att man "helt enkelt inte kunde låta bli" och för att man helt enkelt inte kunde låta bli (i meningen att vad man än säger så blir det fel)...:näsblod Jag tror att vi killar har det lite extra jobbigt framförallt i det senare sammanhanget, vi kan omöjligt veta vad tjejerna vill höra när de frågar en sak, tänker på en annan, vill höra en tredje och förväntar sig en fjärde och lyckas således alltid välja fel... :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Fast det är skillnad på att ge "fel" svar för att man "helt enkelt inte kunde låta bli" och för att man helt enkelt inte kunde låta bli (i meningen att vad man än säger så blir det fel)...:näsblod Jag tror att vi killar har det lite extra jobbigt framförallt i det senare sammanhanget, vi kan omöjligt veta vad tjejerna vill höra när de frågar en sak, tänker på en annan, vill höra en tredje och förväntar sig en fjärde och lyckas således alltid välja fel... :D

Snurr snurr, inte babbla massa konstigt när jag är halvt hjärndöd. Frågar jag något vill jag ha ett ärligt svar och blir alltid förbannad på tjejer som förstört killar så de inte vågar svara på frågor längre, finns inget mer irriterande. :tungan

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...