mas95jed
Semiprofessionell
Det är ju full fart här, jag trodde alla singelkillar satt och kollade på Lena Ph på SVT1.
strykarkatten här ute då alltså!!!!
Ja för du är inte så liten och luden
Haha! Fast nu var det ju jag själv som sa att jag var hjärndöd tidigare, så då borde det ju vara lugnt... Väl?
View attachment 379375
skitig, osminkad och farsans gamla levisjeans som mekbrallor, bara att pma för dejt...
Fråga inte mig, det är du som är tjej och borde veta hur ni tänker... Jag har fantamig ingen aning...
Tänkte mer på Rille!!!
Dig vill jag inte ha så nära så du kan skrämma mina barn
Jag har många "blöta" minnen därifrån
Jag har precis kelat med alleycat
Faaaaaaaaan
Tentade i morse, planerat tenta-fest ikväll.
Precis matat mig med Carbonara och en Trashy Blonde och nu är jag DÖÖD. Ögonen svider, jag skulle kunna somna stående och är ytterst tveksam till om det är möjligt att vakna. Måste dessutom tåg 30 min för att komma till rätt stad (flyttar nästa helg ) och tror jag kommer somna på tåget
Tips och råd behövs, krävs tamejphaan.
Kommer jag vakna till?
Är det värt det?
Dör jag av öl eller löser det alla problem?
Vad har ni andra gamlingar för tips för att överleva såna här eskapader?
Fråga inte mig, det är du som är tjej och borde veta hur ni tänker... Jag har fantamig ingen aning...
Good point, jag vetifan vad det är som försigår alls i kvinnors huvud...
Det finns mycket jag borde veta. Själv brukar jag bara skratta åt såna där "fel svar", de är ju underhållande!
Och för att vara ärlig brukar jag vara förjävla bra på sånt själv...
Jasså gillar du mig så mycket? Jag kissade i skogen mittemot göinge fridhem förresten idag. Jag kunde inte hålla mig.
Jag har med blött minne. Luckor luckor.
Nu är jag renrakad. Slät som satan så nu är jag redo för lilla Anna
... och lyckas således alltid välja fel...
Därför säger man vad man tycker och passar det inte vet de åt vilket håll dörren är!
Fast det är skillnad på att ge "fel" svar för att man "helt enkelt inte kunde låta bli" och för att man helt enkelt inte kunde låta bli (i meningen att vad man än säger så blir det fel)... Jag tror att vi killar har det lite extra jobbigt framförallt i det senare sammanhanget, vi kan omöjligt veta vad tjejerna vill höra när de frågar en sak, tänker på en annan, vill höra en tredje och förväntar sig en fjärde och lyckas således alltid välja fel...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |