Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Förhoppningsvis har du, liksom jag, växt ur det där med att skämmas. :)

Jag skäms inte för mycket jag...men lite pinsamt är det att man totalt tappar kontrollen över sig själv.

Indeed. Så jag webcammade med min mamma :hihi

Helt dött på fejan.

Jag ska väl ställa mig i köket och koka ihop nåt slags hemmagjord müsli eller nåt.
Jag saknar action i mitt liv just nu :gråta

Jag kan va din action. :D

Nonsens. Patriarkala religioner är i extrem minoritet till antalet men *bättre på utbredning. Gudinnor och kulterna runt dem är verkligen inte så mysiga överlag. Kali, Astarte m fl.

*effektivare. Förändrar icke att det finns mycket som kan ifrågasättas i förfarandet.

Läs på. Feministiskt önsketänkande är så grunt.

Och vem fes dig i munnen så att du fick luft? :hihi

Har ni saknat mig? :hej

Alltid. :D

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
På lördag har jag också action :banana

Ingen jävla dejt men ändå :banana

(och grattis ;) är det en officiell dejt nu alltså?)

Du ska bara ligga eller? :p

Vet inte riktigt hur officiell den är iofs. Har väl inte direkt varit någon hemlighet bland vännerna att vi träffas men det är iaf första gången benämningen dejt använts :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag skäms inte för mycket jag...men lite pinsamt är det att man totalt tappar kontrollen över sig själv.

Jag kan va din action. :D

Och vem fes dig i munnen så att du fick luft? :hihi

1. Vi är två, men... Whatever, vad gör det om 100 år :D

2. :krama jag väntar på mer :brynad

3. :rofl :rofl :rofl

Dea mig baklänges i en Plåthink, det gjorde jag med tidigare :banana

Kokad müsli kallas gröt:mattias

och just ja, sluta grina:mad:

Jaså, så trevligt för dig då. :rolleyes:

Jag grinar hur mycket jag vill och jag kallar mitt ihopkok vad jag vill :mad:

Du ska bara ligga eller? :p

Vet inte riktigt hur officiell den är iofs. Har väl inte direkt varit någon hemlighet bland vännerna att vi träffas men det är iaf första gången benämningen dejt använts :)

Du vet att jag bara ligger. :D

Men är benämningen dejt använd så är det officiellt nu :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ofta och gärna? :arsele

Okej ja men då dejtar jag officiellt nu då :banana

Gärna ja. Men på grund av definitionen av "ofta" kan vara allt från 1-364 gånger om året låter jag frågan stå obesvarad.

Du som hade problem med att vara friendzoned, kan Shadow och flytande Shadow ha varit till hjälp? :p

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Du mår prima som student va?

Ja livet som student gentemot väktare ter sej oerhört bra :)

Gärna ja. Men på grund av definitionen av "ofta" kan vara allt från 1-364 gånger om året låter jag frågan stå obesvarad.

Du som hade problem med att vara friendzoned, kan Shadow och flytande Shadow ha varit till hjälp? :p

Haha nja det var inte så mycket deras knep som det faktum att jag tål alkohol bra (och vet när jag druckit tillräckligt) som var det vinnande konceptet här tror jag.
Träffade ju henne på en fest där hon var nykter och jag var bland dom sista som gick att prata med :fyllisar

Sen lydde jag iofs rådet att vara mer framåt och visa att jag gillade henne när vi träffades igen och denna gången har det ju funkat bra änsålänge iallafall.