Zinik
Kaizen
Nääää änglar håller inte på med snusk.
Ängel för dig är? ?
Konfunderad..
Nääää änglar håller inte på med snusk.
Jajo. Det är emellertid, i mina ögon, jämförbart med att bjuda ngn på gräddkolor efter att man slagit ut framtänderna på vederbörande. En klen tröst alltså. Så det kan ni ha.
Ängel för dig är? ?
Konfunderad..
Så vad har ni andra ensamma själar för planer i helgen? Och snälla säg inte melodifestivalen!
TVI FAN!!!
Jag fortsätter tydligen vara sjuk, inget medlidande för Broberg tycker att jag ska hålla mitt lidande för mig själv.
Om det är fint väder kan man sitta ute och vara sjuk. Det går ju alltid att försöka övertyga sina vänner om att det är en bra idé att köpa lite fika och komma ut på landet. Jag är ju alltid fantastiskt rolig att umgås med vare sig jag är frisk eller sjuk.
Man kan kolla kommentarerna på FB angående musiktävlingen som alla säger att dom inte tittar på och skratta lite åt världen.
Varför inte njuta av en bra film, Inglourious Basterds?
Jag ska även leka hovslagare och ta hand om mina småhästars fötter. Givetvis efter noggrann anvisning från fantastisk äkta hovslagare som även kontrollerar mitt arbete Hm kom på att jag inte är på Buke. Högst troligt att ingen bryr sig
Jag är övertygad om att det blir en bra helg hur som. Livet i stort är ju bra
Idag ska jag dock vara fyllechaffis åt BE o nån mer. Ska bli kul att se folk bli packade och bete sig. (laddar filmkameran)
Hahaha, bästa.
'Oroa dig inte! Det är helt okej att vara positiv!
Det som däremot inte är okej är att vara en sån där som ena dagen trallar och är glad, för att nästa sitta och gråta ut offentligt över hur orättvis allt är och hur mkt livet suger (bara för att en dag, eller kanske bara ett par timmar senare, flyga på molnen igen).
'
Nu är jag sådär tråkig men det finns faktiskt en diagnos bakom det där. Och det är svinsvårt att få vettig hjälp.
'
Nu är jag sådär tråkig men det finns faktiskt en diagnos bakom det där. Och det är svinsvårt att få vettig hjälp.
Min mamma säger att jag är en ängel och min mamma har alltid rätt.
'
Bipolar?
Du är inte tråkig. Du har rätt och du är underbar
Man ska aldrig sluta ifrågasätta!!
Känns igen det där. Men det är mycket längre växlingar än från dag till annan. Man lär sig hantera det (jag gjorde det iaf). Bra om man har en omgivning som förstår det bara.
Mammor ljuger, tro mig... bäbisar är inte ALLTID så söta..
Visst blir allt fantastiskt mycket enklare bara någon förstår eller försöker förstå?
Det är det lilla som gör det stora.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |