Singeltråden

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Happy Valentino Day!! :kär

Nä det är ingen glad alla hjärtans dag. Skrev i "idag är jag ledsen" tråden

"Idag är jag lite nedstämd för att jag sitter ensam på allahjärtans dag.
En dag som tidigare inte varit så speciell för mej utan något jag faktiskt tagit för givet i så många år. Utan att reflektera över att denna dag faktiskt betyder något.
Första 14 Feb som jag suttit själv på många år. "

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Nästa år ska jag tillbringa största delen av vintertiden i Thailand... Där kan man köpa kärlek... har jag hört :crash

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nästa år ska jag tillbringa största delen av vintertiden i Thailand... Där kan man köpa kärlek... har jag hört :crash

Happy ending, fuki fuki me so horny?:D

Akta så att det inte är en ladyboy du får tag i bara...:näsblod :D

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
åk till thailand ,, där börjar vi odla tonfisk ,, eftersom jag kom på ideen ska jag ha en årlig summa
eller vd-post :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Happy ending, fuki fuki me so horny?:D

Akta så att det inte är en ladyboy du får tag i bara...:näsblod :D

Nåja, skulle inte villja tjöpa kärlek i bankok ändå, även om det skulle vara en tvättäkta kvinna, känns som om risken ändå är rätt stor att man kommer hem med nån infektion man gärna velat vara utan. :gnissla

Näe, känns både säkrare och enklare (även billigare!) att släppa till åt nån stackars desperat tjockis hemma i obyggden istället. Om det nu krisar såpass.

Jäkla tjat om Thailand! Finns trevligare ställen!

Garaget, tex. :)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Idag när jag kom hem så tog jag in posten som vanligt. DÄR i min brevlåda låg det ett kuvert. Första tanke var att det var felskickat, men namn och adress stämde, det var till mej!
Öppnade det försiktigt och fann att i kuvertet låg ett kort.
Ett kort med ljuvliga ord skrivna på, jag blev alldeles rörd över dom väl valda orden. :kär
Alla hjärtans dag blev bra mycket bättre än vad jag kunde tro efter detta. Denna dag hävde upp gårdagen till en väldigt bra dag.

Det finns visst hopp! Även en tråkig dag kan ta en snabb vändning.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Idag när jag kom hem så tog jag in posten som vanligt. DÄR i min brevlåda låg det ett kuvert. Första tanke var att det var felskickat, men namn och adress stämde, det var till mej!
Öppnade det försiktigt och fann att i kuvertet låg ett kort.
Ett kort med ljuvliga ord skrivna på, jag blev alldeles rörd över dom väl valda orden. :kär
Alla hjärtans dag blev bra mycket bättre än vad jag kunde tro efter detta. Denna dag hävde upp gårdagen till en väldigt bra dag.

Det finns visst hopp! Även en tråkig dag kan ta en snabb vändning.
Hemlig avsändare tills vidare? :)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Hemlig avsändare tills vidare? :)

Självklart är det så. Jag är född gentleman.

Men det kan ju lika gärna varit från min syster... Jag skickade ju en reäl blomsterbukett till henne. Hon betyder mycket för mej.

Nu var det ju att jag var olycklig i går och blev så lycklig idag jag ville berätta. Och att ett litet kort kan förändra så mycket.
Jag är visst känslig när jag är ensam. När jag var sambo så kände jag mej aldrig ensam, trots att vi var ifrån varandra mycket på slutet.

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Självklart är det så. Jag är född gentleman.

Men det kan ju lika gärna varit från min syster... Jag skickade ju en reäl blomsterbukett till henne. Hon betyder mycket för mej.

Nu var det ju att jag var olycklig i går och blev så lycklig idag jag ville berätta. Och att ett litet kort kan förändra så mycket.
Jag är visst känslig när jag är ensam. När jag var sambo så kände jag mej aldrig ensam, trots att vi var ifrån varandra mycket på slutet.

Det känns bra att veta att nån tänker på en när man känner sig ensam. Jag och exet har ju inte flyttat isär än, men jag känner mig väldigt ensam ibland. Då blir man glad av ett sms eller liknande. :)

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Hrm.. vem var den frågan riktad till? ...

Förslagsvis en tjej, gärna en som kör sporthoj och utan skäggväxt meeeeen å andra sidan är jag inte så kräsen längre! Kanske kan sträcka mig så långt som glidarhoj och helrakad skalle i nuläget!

tkdrille

Guest
Då var det fredag igen. Utan mys. Men snart har jag tid att mysa. Det är bara att ta kölapp. :rofl

Vågar du inte ta hem fjällorna till perstorp ?? =) Om du nu är fri man jag menar du har ju behoven. Där är säkert nån grann tös ute och går som du kan ragga upp. Måste nog säga att perstorp är nog en av de sämsta orterna jag jobbat i :D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA