Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
:fakta Alla barn är inte läskiga, elaka barn är läskiga o i det ingår creepy ungar. Finns inget härligare än ett hjärtligt barnskratt. Hjärtligt...inte creepy.

När du sitter på flygplanet till Thailand och barnet i stolen framför börjar skrika 30 sekunder efter start så spelar det ingen roll hur hjärtligt skrattet är. :glömdet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
När du sitter på flygplanet till Thailand och barnet i stolen framför börjar skrika 30 sekunder efter start så spelar det ingen roll hur hjärtligt skrattet är. :glömdet

Barn ska vara uppfostrade o tysta när man säger till dom annars är dom elaka, alltså creepy o läskiga.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Har aldrig fattat grejen med varken clowner eller rysare. Såg den här sjukt gamla IT igen för ett tag sen, den var ju rent ut sagt tråkig. Ska man göra rysare som ska vara obehagliga ska man ha med barn! Det är obehagliga grejer det, som gjorda för rysare!

Jag HATAR barn i skräckfilmer! :4skrika Jag tänker dock inte förklara vad det är jag inte gillar med clowner, för då kommer det komma fram nåt annat, som jag egentligen tycker är värre än clowner, och den glädjen tänker jag inte ge den där Jävla Peter. ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
För övrigt måste jag bjuda på gårdagens absolut största fail. (Har nog kört lite för mkt bil o för lite hoj på alltför lång tid). Hoppade på hojen, njöt av solen, tänkte inte så mycket på nåt särskilt. Gjorde ett försöka att starta hojen... inget händer... woooot? Den va ju igång för en stund sen? Vrider tillbaka nyckeln och försöker igen... inget händer... Då kommer en torr kommentar från sidan: "Du kan ju ta o försöka med att använda start-KNAPPEN oxå!?!?" Brrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuum! Ridå.... :glömdet

Nu har jag varit med om något RIKTIGT obehagligt!!! Jag har varit utan bredband i cirka två timmar. Mot slutet låg jag i fosterställning med darrande underläpp och räknade mina fingrar om och om igen. :gråta
Aha, det var därför det va så tyst, trodde ett tag att spindeln i tvättstugan fått sista ordet... :näsblod

Sötaste ever!! :D

Så söta! Men oooops, något måste gått snett... titta vad som dök upp! :3freak
toyrabbit.png

Ja men det där är inte här. :mattias :D

Wooot? Har du ingen snö alls? Här på min gata där jag bor fick vi iaf ett litet nätt snötäcke igårkväll... :va

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag HATAR barn i skräckfilmer! :4skrika Jag tänker dock inte förklara vad det är jag inte gillar med clowner, för då kommer det komma fram nåt annat, som jag egentligen tycker är värre än clowner, och den glädjen tänker jag inte ge den där Jävla Peter. ;)

Finns det nånting du inte är rädd för??
Men åhåå.. det finns något värre än clowner?? Nu har jag nåt att fundera på :banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
lltså, det är nån snubbe som springer omrking i ett varuhus, och så är där en clown som kastar typ en bestickskniv mot honom, och sen försöker han gömma sig för clownen i 4 minuter, men blir hittad varje gång. Inte alls obehagligt.

Har aldrig fattat grejen med varken clowner eller rysare. Såg den här sjukt gamla IT igen för ett tag sen, den var ju rent ut sagt tråkig. Ska man göra rysare som ska vara obehagliga ska man ha med barn! Det är obehagliga grejer det, som gjorda för rysare!

Jamen... Sådär kan man ju tänka om nästan alla skräckfilmer. Och vad är då poängen med att se dem? Analyserar man ner saker till sina minsta beståndsdelar och radar upp dem var för sig är det klart att det inte blir läskigt. Men man VILL ju att en skräckfilm ska vara läskig, man vill att den ska höja pulsen lite. Således måste man ju leva sig in i situationen och tänka "Hur skulle man egentligen reagera om det där hände på riktigt?". Och jag skulle tycka att det var jävligt obehagligt att bli jagad av en knivkastade clown med ett elakt skratt som kan teleportera sig till där jag sitter och gömmer mig eller dit jag är på väg att springa... Även om det med största sannolikhet skulle vara en grupp psykon som är ute efter att skrämmas så skulle det vara en obehaglig situation :D

Clowner är leskiga:fakta Det är något med ett riktigt elakt leende... Det är fan den läskigaste minen, ett stort och falskt jävla leende med massor av tänder synliga och galenskap och mord i blicken... Folk som ser arga eller farliga ut skrämmer inte mig, men ett riktigt äckligt jävla leende är sjukt creepy:hihi

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
jamen... Sådär kan man ju tänka om nästan alla skräckfilmer. Och vad är då poängen med att se dem? Analyserar man ner saker till sina minsta beståndsdelar och radar upp dem var för sig är det klart att det inte blir läskigt. Men man vill ju att en skräckfilm ska vara läskig, man vill att den ska höja pulsen lite. Således måste man ju leva sig in i situationen och tänka "hur skulle man egentligen reagera om det där hände på riktigt?". Och jag skulle tycka att det var jävligt obehagligt att bli jagad av en knivkastade clown med ett elakt skratt som kan teleportera sig till där jag sitter och gömmer mig eller dit jag är på väg att springa... även om det med största sannolikhet skulle vara en grupp psykon som är ute efter att skrämmas så skulle det vara en obehaglig situation :d

clowner är leskiga:fakta det är något med ett riktigt elakt leende... Det är fan den läskigaste minen, ett stort och falskt jävla leende med massor av tänder synliga och galenskap och mord i blicken... Folk som ser arga eller farliga ut skrämmer inte mig, men ett riktigt äckligt jävla leende är sjukt creepy:hihi

evil-clown-makeup-265x300.jpg
bu!

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S