Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
FAN VAD DÖTT DET VAR HÄR!

Jag försöker få fart på tråden med en ROLIG fråga (kanske är värd en egen tråd iofs...)

Ponera att det är en person med två olika roller varav i den ena kan du tänka dig ligga med men absolut inte i den andra rollen. Vem är det?

Jag börjar:
Jim Parsons är verkligen INTE något liggmaterial. Men däremot skulle jag inte tacka nej till en natt med Sheldon Cooper :D
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
FAN VAD DÖTT DET VAR HÄR!

Jag försöker få fart på tråden med en ROLIG fråga (kanske är värd en egen tråd iofs...)

Ponera att det är en person med två olika roller varav i den ena kan du tänka dig ligga med men absolut inte i den andra rollen. Vem är det?

Jag börjar:
Jim Parsons är verkligen INTE något liggmaterial. Men däremot skulle jag inte tacka nej till en natt med Sheldon Cooper :D

Jag säger ju att det är samma människa!! :huvet
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
FAN VAD DÖTT DET VAR HÄR!

Jag försöker få fart på tråden med en ROLIG fråga (kanske är värd en egen tråd iofs...)

Ponera att det är en person med två olika roller varav i den ena kan du tänka dig ligga med men absolut inte i den andra rollen. Vem är det?

Jag börjar:
Jim Parsons är verkligen INTE något liggmaterial. Men däremot skulle jag inte tacka nej till en natt med Sheldon Cooper :D

Tror du han vet hur man gör? :)
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
FAN VAD DÖTT DET VAR HÄR!

Jag försöker få fart på tråden med en ROLIG fråga (kanske är värd en egen tråd iofs...)

Ponera att det är en person med två olika roller varav i den ena kan du tänka dig ligga med men absolut inte i den andra rollen. Vem är det?

Jag börjar:
Jim Parsons är verkligen INTE något liggmaterial. Men däremot skulle jag inte tacka nej till en natt med Sheldon Cooper :D
Charlize Theron ja tack. Men i rollen som Aileen Wuornos heeell no!
 

tkdrille

Guest
Imorgon om en vecka kan du ju alltid rövk..... busken plåtis :D Så leverar du helvete till någon annan. höhö.
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Lite mer än 1,5 h kvar till deadline. 8 kurser sökta! Jag var riktigt nördig och valde Inledande relativitetsteori som första val :banana

Resten blev lite business och produkt/process.

JÖKen får jag ta till hösten!
 

tkdrille

Guest
Kloroform... Funkar på alla sorters livsformer. Utom livet i sig.

De har du rätt i. Men de är dåligt med sådant i mitt badrumsskåp. Tror du ricken lånar ut?

Ska i och för sig försöka få en vän att ta med lite stroh rom när han är i tyskland i veckan. De kanske busken gillar.
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
De har du rätt i. Men de är dåligt med sådant i mitt badrumsskåp. Tror du ricken lånar ut?

Ska i och för sig försöka få en vän att ta med lite stroh rom när han är i tyskland i veckan. De kanske busken gillar.

Jag kan nog få tag på kloroform utan problem, det är ju receptbelagt men jag är tjenis med en läkare så... :glömdet

Stroh rom får du stå för själv, jag vet knappt vad det är för något. Men har också för mig att Busken tjöt av glädje när det nämndes. Absinth kanske?
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Shieeeeet, höll precis på att skriva något helknepigt! Men jag suddade ut det!

Jag börjar bli trött!

Edit: :dummer
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Öh, var kom du ifrån? :)

Is there any other style? :clown
Jag säger som mina kinesiska vänner: Maybe I say yes, Maybe I say no, Maybe I say I DO NoT KNOW!!! :7peta

PLÅTHINKEN MED RÄTT ATT GRINA


Hästen är halt!!!

JAG SKA RÖVKNULLA LIVET NÄR DET SOM MINST ANAR DET :grina :mad: :4skrika

Jag är trött på skiten nu. :mad:
Du ska bara stanna här. Det är en ORDER. Jag vill ha dig kvar. Stanna här i livet hos hundarna o hästen annars kommer jag o hämtar dig du din rackarns... Love you! :kär
Jahopp då är man officiellt inte snigel längre :kär
Fast det är det väl många i den här tråden som inte är :glömdet
Jaja... inget åka då? :crash

När hojsäsongen snart är här... Jag beklagar.. :tungan

Du sitter ju bara o kollar dig själv i spegeln sooooo wooot? :7peta
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top