Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Zoosk finns väl som app oxå tror jag. Va nån jävel som lura på mig att ta ner den en gång. Jag pallade i tre timmar innan jag raderade. Drällde in en massa jävla meddelanden o alla va oseriösa äckliga gubbsjuka snuskhumrar. :zpy :zpy :zpy

Ja, Jim är väl på nästan varenda datingsajt...
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Då tar man av dem :crash

Vet jag väl....like it nude. :D

Don't hate me cuz you ain't me

Jag vill inte va du....du är för lång o har för många teckningar på huden. :p
Sen tror jag inte att du e sexig i klänning o högklackat.

Skulle dock vilja va kille för ett dag bara för att få känna på känslan. Men jag skulle nog slösa bort tiden på att runka, o knulla...skulle va kul att känna skillnaden på den känslan o se om man missar nåt. Tror dock inte att känslan kan bli bättre dock. :D
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Vet jag väl....like it nude. :D



Jag vill inte va du....du är för lång o har för många teckningar på huden. :p
Sen tror jag inte att du e sexig i klänning o högklackat.

Skulle dock vilja va kille för ett dag bara för att få känna på känslan. Men jag skulle nog slösa bort tiden på att runka, o knulla...skulle va kul att känna skillnaden på den känslan o se om man missar nåt. Tror dock inte att känslan kan bli bättre dock. :D

Därför funkar det med det estetiska. :tummenupp

För övrigt är jag helt inne på din sida. Skulle jag vakna upp en dag med en kuk mellan bena börjar jag med att mäta, runka och sen knullar jag tills den ramlar av. :D Eller så slutar jag efter redan första omgången :7peta
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Därför funkar det med det estetiska. :tummenupp

För övrigt är jag helt inne på din sida. Skulle jag vakna upp en dag med en kuk mellan bena börjar jag med att mäta, runka och sen knullar jag tills den ramlar av. :D Eller så slutar jag efter redan första omgången :7peta

Jag skulle nog hålla på tills den ramla av om jag visste att det fanns ett utgångsdatum. :D

Nog har jag testat på klänning, men du har rätt, jag är sexigare utan ;)

Slösa bort tiden på att runka o knulla? Tja, det är ju ungefär vad jag sösar bort tiden på, så nog tror jag du skulle fortsätta med det om du var jag :D

Samma svar som ovan
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
:va

Finns det inte ett utgångsdatum? :glömdet

Om du bara får vara kille för en dag så finns det väl det knasfia. :)

Klart det finns. I Pippis exempel så var det att vara kille för en dag, 24 timmar. För oss som är killar alltid finns också ett utgångsdatum. Någon gång dör man, typ när man är 100, så man måste skynda sig! :crash

Tack för att nån förstod. :)
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Vilken sexbutik brukar du besöka som har nitbh? För de inriktar sig på vad du har besökt eller sökt på annars :). Jag ser reklam för tillskott och kläder av normal karaktär. Jag som ville se lanny Barbie eller nått sådant. :3freak


:4skrika Jag besöker inga sexbutiker!! :7peta

Jag tittar ju inte ens på kläder :död

Det finns säkerligen inget på din dator som är av normal karaktär :fakta
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Framförhållning. 18/5 är de fest. Förfesten hos mig och sen villar vi bort oss i öltälten i Tyringe. Ja byafest som är trevligt :) pm mig för intresse

Jag var förvirrad, förlåt!


Vart i USA ska du och köra hoj? Jag och en polare snackar löst om att toura lite där, men det blir senare i år i så fall.


Vi ska köra från San Fransisco till Los Angeles. :) Och såklart göra en massa på vägen! Och så en sväng till Las Vegas med. :)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top