Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
haha jag menade inte permanent. Min bror åker till spanien på tisdag och ska inreda sin lägenhet. Fasen man skulle åkt med. 18 maj kommer jag bli berusad och virra runt i en massa öltält och skämma ut mig inför min by.

Eller nej jag ska hålla reda på dig. :D

Tack för omtanken men jag tar hand om mig själv bättre än andra ;)

tkdrille

Guest
Tack för omtanken men jag tar hand om mig själv bättre än andra ;)

Ja de har du bevisat. Så du lär inte vara ett problem när vi är här. Jag tror att vi kommer ha problem med en viss drago om han kommer. Vilket jag tror att han gör. Han vågar inte säga emot mig :fyllisar

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja de har du bevisat. Så du lär inte vara ett problem när vi är här. Jag tror att vi kommer ha problem med en viss drago om han kommer. Vilket jag tror att han gör. Han vågar inte säga emot mig :fyllisar

Haha nej jag är aldrig ett problem :rofl

Drago är ju inget problem att ha med att göra heller. Eller har jag fel :näsblod

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

tkdrille

Guest
Haha nej jag är aldrig ett problem :rofl

Drago är ju inget problem att ha med att göra heller. Eller har jag fel :näsblod

Han är som en kattunge. Lämnar du han helt ensam så hittar han aldrig hem och blir förvirrad och stressad. Nästan så man behöver ett koppel
Han sa till mig att jag inte fick lämna han alls i lördes. /)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Han är som en kattunge. Lämnar du han helt ensam så hittar han aldrig hem och blir förvirrad och stressad. Nästan så man behöver ett koppel
Han sa till mig att jag inte fick lämna han alls i lördes. /)

:rofl :rofl

Så måste han ha ständig uppmuntran och mycket beröm annars börjar han gråta :fakta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Precis så är han. Därför blev han så till sig en helg förra året att han spruta ner alla med brandsläckare. Uppmärksamheten är så viktig

Varför blir jag inte förvånad :va
Det var väl tur han spruta ner er med brandsläckaren :hihi

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag sitter och funderar, efter att ha sett Tjerringens bild på hennes snabba spindel, på hur det egentligen ser ut när man tittar med fasettögon? Eller flera par ögon också, förstås.

Jag ger fan i påskharar, påskhundar och kycklingar. Just nu :fakta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Du kanske skulle ta det på pm, vet inte om hela tråden vill veta att du fått orgasm:D

Fail av mej, läste inte all text

Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer. Han kommer.

:fakta :fakta

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...