Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Grillen aprilade mig :(

Tänkte grilla men hittade inget kol. Orkade inte gå o köpa skiten så blev kyckling i ugn istället :huvet

Men jag låtsas att jag grillat dem och äter med Hickory BBQ-sås när maten serveras :drool

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det blir ofta dubbelpost för mig, vet inte varför. Använder Google Chrome... :va

Äter nu. Sjukt gott. Sen ska jag nog sätta mig och skriva lite på skolarbete.

14 dagar kvar tills jag måste ha skickat in höstens kursval. Komplicerat bara att jag vill läsa en kurs i Lund :(

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Det blir ofta dubbelpost för mig, vet inte varför. Använder Google Chrome... :va

Äter nu. Sjukt gott. Sen ska jag nog sätta mig och skriva lite på skolarbete.

14 dagar kvar tills jag måste ha skickat in höstens kursval. Komplicerat bara att jag vill läsa en kurs i Lund :(

Låter onekligen lite komplicerat att både plugga i Halmstad och Lund.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fan va boring det är att helgen är slut och jobbet kallar igen:huvet
har varit så jäkla skönt att vara ledig,

Jag tycker det är skönt att komma tillbaka till vardagen där jag har fullt upp. För mycket ledig tid gör livet svårhanterligt för mig. Men sen är jag ju lite som jag är. :näsblod

Låter onekligen lite komplicerat att både plugga i Halmstad och Lund.

På ett sätt och vis. Jag vet inte hur det ser ut med exjobbet, de vill att vi gör det två och två. Men jag har inte hittat partner och har inte orkat ta tag i det heller. Man kan göra det ensam. Jag har redan en idé jag vägrar släppa så jag är väl så trotsig som jag normalt är att jag gör det ensam. I sådana fall är det enkelt bara jag kan hitta sovplats då och då därnere i Lund (med hunden då förstås) eftersom exjobbet är helt självstyrt utöver handledarmöten. Det skulle gälla för en termin bara också. Pendla kan också fungera, 1,5 h dit med tåg. Jag har ju pendlat uppemot 3,5 timmar om dagen i ett år innan jag flyttade ner hit.

Men det kan bli slitigt i och för sig.

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Längtar faktiskt lite efter vardagen denna vecka, får förhoppningsvis tillbaka min hoj som fått en motorrenovering efter att kedjan spruckit och gått igenom motorn. Fick knappt 300 mil i fjol med henne.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!