Singeltråden

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...
Fan vad skönt, jag var orolig att jag skulle missat nåt på de 600 sidor jag varit borta, men det verkar fortfarande mest vara clownbilder... :crash

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fast den där tungan hade ju kanske inte varit så dum? :va
Min pensionerade gruppchef sa några kloka ord en gång. Hon sa att den bäste älskaren hade 20 cm lång tunga o kunde andas genom öronen. :brinnerup

Fredagsfräckis såhär på en torsdag:

En man går in i en bar och ser en grupp vackra kvinnor stå och flockas kring en ful, illaluktande gammal gubbe framme vid bardisken. Mannen går fram till bardisken, sätter sig ett par platser bort, beställer en öl och frågar batendern "Vad är det frågan om, varför står alla kvinnsen och svärmar kring den där äcklige lille gubben?"
- Ingen aning, svarar bartendern. Han gör inte ens något speciellt, varken pratar med dem eller någonting. Han bara sitter där och slickar sig om ögonbrynen med jämna mellanrum...

:brynad

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Haha sorry sorry :p men fejjan hade blivit alldeles för beroendeframkallande så kände det va bäst med en paus :p och det känns faktiskt jävligt skönt än så länge iaf :D du får väl mobba mig lite random i sms eller nått istället :p

se till att inte byta nummer bara, vet ju aldrig när jag får för mig att slänga nycklar i sjön igen;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag har inte heller presenterat mig, jag bara hamnade i tråden med buller och bång.

Är det därför jag inte fått napp? :crash

Som jag sagt tidigare så presenterar inte jag mig.

Jag förväntar mig att folk vet vem jag är.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Vilket foder brukar du använda? Min asiat börjar bli lite för aktiv. Tror toleransen blivit för hög.

Mycket kolhydrater, då går dom in i matkoma. Tyst och glada blir dom då.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning