Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Kan inte YipYip och Mordecaien starta någon form av kursverksamhet i den här tråden och lära ut sina bästa knep? :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag trodde att ni hojåkare föredrog att vara singlar på sommaren, men utvecklingen i den här tråden verkar ju säga nåt annat... :va

Det är för att folk inte har någon rutin. Träffar någon gör man lämpligtvis i September/Oktober, så hinner man tröttna lagom till Maj. (Dock inte före 4:e Maj.. då fyller jag år och jag vill ha presenter)

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det är för att folk inte har någon rutin. Träffar någon gör man lämpligtvis i September/Oktober, så hinner man tröttna lagom till Maj. (Dock inte före 4:e Maj.. få fyller jag år och vill ha presenter)

Attans, då fyller jag år lite för sent för att ha en hojåkare egentligen? Jag vill ju också ha presenter...

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Kan inte YipYip och Mordecaien starta någon form av kursverksamhet i den här tråden och lära ut sina bästa knep? :)

YipYip råkade ramla över henne bara sådär på en fest. Sen visade det sig att de klickade verkade det som :)
(Fan jag har bott i Halmstad i 1,5 år och inte hittat mig nån :gråta)

Mordecaien vet vi har dejtat hejvilt. Prova det du också :hihi

Eller jag ska hålla käft, jag är ju den eviga singeln och vill inte ens se nån romantisk film :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Attans, då fyller jag år lite för sent för att ha en hojåkare egentligen? Jag vill ju också ha presenter...

Ja egentligen, men om du klär ut dig till en fågel och byter ut "ja må hon leva" mot "en annan" låt som passar lite bättre in på fågeltemat så kan det nog göras ett undantag :banana

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår