Slowroller
Skrämmer små barn
Funderar på att roppa mig själv ikväll så jag får sova lite.
Funderar på att roppa mig själv ikväll så jag får sova lite.
Hoppas att både du och din tvåhjuling klarade sig hyfsat oskadda. Så att du inte går från 'Vill ha nåt nytt!' till 'Måste skaffa nåt nytt'... för det är INTE kul tro mig...
Klart du vinner. Min pålle gillade oxå två ben, inte alltid så mysigt om man inte inducerat det hela själv...Jag fick min ponny att stå på två ben idag
Men jag vann kampen som vanligt
Det var då rakt inge skrot ja lyfte... den e så fin så!Men?? Varför lyfter du skrot i gruset?
Idag spela fin press, knät böj under säte.Do tittar stark ot.
Do spela bänkpressen micket?
Meh, brukar du inte alltid göra de?Funderar på att roppa mig själv ikväll så jag får sova lite.
Jag funderar på att börja 40-årskrisa, är det någon som vet hur man gör?
Nä jag glömde göra det tyvärr....fast jag e ju iofs fortfarande 40.
Klart du vinner. Min pålle gillade oxå två ben, inte alltid så mysigt om man inte inducerat det hela själv...
Då är det inte försent.
Jo man, kör hoj, man super hejdlöst skallen av sig på fester, man... äh vänta vad är skillnaden från att vara 20? Ja jävlar, man ÄR inte 20... krisa på du...Jag funderar på att börja 40-årskrisa, är det någon som vet hur man gör?
Jo, så kan de vara, min höll på sådär innan vi kom överens om att jag bestämde. Efter det kunde jag rida honom i grimma o barbacka i skogen. Så häftigt!! Men shit va slit det var att komma dit. Men din pålle kanske gillar o hoppa till skillnad från min, då vill man ju ha lite explosivitet. Så vad är nästa snäpp?Men ärligt talat var det för jag inte var särskilt snäll mot honom. Jag såg till att göra det jobbigt för honom att han laddade ur. Men det behöver han, nu när han har en grundhyfs. Nu ska vi bara höja oss snäppet
Man köper en MC! :idea
Eller... Eh... Nä.
Jo man, kör hoj, man super hejdlöst skallen av sig på fester, man... äh vänta vad är skillnaden från att vara 20? Ja jävlar, man ÄR inte 20... krisa på du...
Jo, så kan de vara, min höll på sådär innan vi kom överens om att jag bestämde. Efter det kunde jag rida honom i grimma
Det kanske är bättre att vänta tills man är 50 och krisa rejält då istället.
Jaha ska man ha grimma på honom när man rider? Men hur får jag honom att förstå att det är jag som bestämmer?
Jo, så kan de vara, min höll på sådär innan vi kom överens om att jag bestämde. Efter det kunde jag rida honom i grimma o barbacka i skogen. Så häftigt!! Men shit va slit det var att komma dit. Men din pålle kanske gillar o hoppa till skillnad från min, då vill man ju ha lite explosivitet. Så vad är nästa snäpp?
Ja eller så kan du adoptera en orangutang eller nåt... det kan kanske vara lite mysit...Det kanske är bättre att vänta tills man är 50 och krisa rejält då istället.
Piska...Jaha ska man ha grimma på honom när man rider? Men hur får jag honom att förstå att det är jag som bestämmer?
Sprida krisen... jo det kan funka... det är så jag gör... tänkte lägga ner vid en sådär 80 tror ja...Eller Börja vid 20 å köra på?
Sprida och sprida, man kan ta mycket nu & lite mer sen.Ja eller så kan du adoptera en orangutang eller nåt... det kan kanske vara lite mysit...
Piska...
Sprida krisen... jo det kan funka... det är så jag gör... tänkte lägga ner vid en sådär 80 tror ja...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|