Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Hoppas att både du och din tvåhjuling klarade sig hyfsat oskadda. :krama Så att du inte går från 'Vill ha nåt nytt!' till 'Måste skaffa nåt nytt'... :gnissla för det är INTE kul :huvet tro mig... :(

Både ja o 2 hjul mår bra, jag är bara lite vek när det gäller lyftet så det känns i armar o axlar, men det är ju en ren petitess i sammanhanget. Det var en sån däringa larvig låg fart-grus-vända-grus-vurpa. :näsblod

Jag fick min ponny att stå på två ben idag :crash

Men jag vann kampen som vanligt :D
Klart du vinner. Min pålle gillade oxå två ben, inte alltid så mysigt om man inte inducerat det hela själv... :yoparty

Men?? Varför lyfter du skrot i gruset?
Det var då rakt inge skrot ja lyfte... den e så fin så! :fakta

Do tittar stark ot.
Do spela bänkpressen micket?
Idag spela fin press, knät böj under säte. :fakta

Funderar på att roppa mig själv ikväll så jag får sova lite. :D
Meh, brukar du inte alltid göra de? :7peta:kär

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag funderar på att börja 40-årskrisa, är det någon som vet hur man gör? :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Klart du vinner. Min pålle gillade oxå två ben, inte alltid så mysigt om man inte inducerat det hela själv... :yoparty

Men ärligt talat var det för jag inte var särskilt snäll mot honom. :rolleyes: Jag såg till att göra det jobbigt för honom att han laddade ur. Men det behöver han, nu när han har en grundhyfs. Nu ska vi bara höja oss snäppet :yoparty

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Jag funderar på att börja 40-årskrisa, är det någon som vet hur man gör? :)
Jo man, kör hoj, man super hejdlöst skallen av sig på fester, man... äh vänta vad är skillnaden från att vara 20? Ja jävlar, man ÄR inte 20... krisa på du... :banana

Men ärligt talat var det för jag inte var särskilt snäll mot honom. :rolleyes: Jag såg till att göra det jobbigt för honom att han laddade ur. Men det behöver han, nu när han har en grundhyfs. Nu ska vi bara höja oss snäppet :yoparty
Jo, så kan de vara, min höll på sådär innan vi kom överens om att jag bestämde. Efter det kunde jag rida honom i grimma o barbacka i skogen. Så häftigt!! Men shit va slit det var att komma dit. Men din pålle kanske gillar o hoppa till skillnad från min, då vill man ju ha lite explosivitet. Så vad är nästa snäpp? :)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jo man, kör hoj, man super hejdlöst skallen av sig på fester, man... äh vänta vad är skillnaden från att vara 20? Ja jävlar, man ÄR inte 20... krisa på du... :banana

Det kanske är bättre att vänta tills man är 50 och krisa rejält då istället. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jo, så kan de vara, min höll på sådär innan vi kom överens om att jag bestämde. Efter det kunde jag rida honom i grimma o barbacka i skogen. Så häftigt!! Men shit va slit det var att komma dit. Men din pålle kanske gillar o hoppa till skillnad från min, då vill man ju ha lite explosivitet. Så vad är nästa snäpp? :)

Jag kan rida honom i grimma och barbacka, det gör jag redan :D Men man ställer inte krav där precis. Jag vill ha mer samling och kunna plocka isär honom för att sen plocka upp honom. Det är då han tycker att det är skitjobbigt, han bara vägrade ta skänkeln idag så jag fick rappa upp honom så han for rakt upp i luften och slog bakut i ett försök att kasta av mig :hihi men jag satt kvar och rappade på tills han gick framåt och han gav upp snabbt. Sen slapp jag använda spöt mer :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Det kanske är bättre att vänta tills man är 50 och krisa rejält då istället. :)
Ja eller så kan du adoptera en orangutang eller nåt... det kan kanske vara lite mysit... :brinnerup

Jaha ska man ha grimma på honom när man rider? Men hur får jag honom att förstå att det är jag som bestämmer? :va

:D
Piska... :fakta

Eller Börja vid 20 å köra på? :näsblod
Sprida krisen... jo det kan funka... det är så jag gör... tänkte lägga ner vid en sådär 80 tror ja... :va

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja eller så kan du adoptera en orangutang eller nåt... det kan kanske vara lite mysit... :brinnerup

Piska... :fakta

Sprida krisen... jo det kan funka... det är så jag gör... tänkte lägga ner vid en sådär 80 tror ja... :va
Sprida och sprida, man kan ta mycket nu & lite mer sen. :banana

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...