Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Kanske inte vill lysa med telefonen i fönstret ditt?

Ehh, inte riktigt den typen av stalkningen, mest att flåsa mig i nacken. När jag vänder mig om för att se efter finns ha(o)n inte där :näsblod

Har ingen sagt det ännu?

Edit: Alltså inte anklagelsen utan den väna uppmaningen att spara dina tårar.

Om någon har sagt det har jag inte hört!!! :4skrika

Ömsesidig stalking? I like how you think. :D

Jodå..jag är här. ;)

SLUTA GRINA! :4skrika

För det första, tycker det är dåligt att du inte alls tänkte som jag gjorde. Det gör att mitt förtroende för dig blev snäppet sämre. Det var uppenbarligen inte riktigt tydligt nog att vi har en ömsesidig stalkningsbeteende gentemot varandra.

För det andra, du stalkar mig men på ett för långt avstånd. Jag funderar mest på en annan som förmodligen är närmare än mig :hihi
Och nej det är inte han du tänker på. Om det nu är han du tänker på. :näsblod

För det sista, DET ÄR DITT FEL ATT JAG GRINAR.
Men nu har jag slutat grina, det blev ju utrett :glömdet

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Murphy is here!!! :mad: Skulle ta ut pengar, och upptäckte att bankomaten vid jobbet var borttagen. Måste åka upp på stan för att ta ut kontanter. Tillbaka till jobbet. Upptäcker att hållaren till passerkortet delat på sig och kortet ät borta. Kommer upp på kontoret och kaffeautomaten är trasig. :banghead:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För det första, tycker det är dåligt att du inte alls tänkte som jag gjorde. Det gör att mitt förtroende för dig blev snäppet sämre. Det var uppenbarligen inte riktigt tydligt nog att vi har en ömsesidig stalkningsbeteende gentemot varandra.

För det andra, du stalkar mig men på ett för långt avstånd. Jag funderar mest på en annan som förmodligen är närmare än mig :hihi
Och nej det är inte han du tänker på. Om det nu är han du tänker på. :näsblod

För det sista, DET ÄR DITT FEL ATT JAG GRINAR.
Men nu har jag slutat grina, det blev ju utrett :glömdet

Jag tänkte inte på den du tror att jag tänkte på för han kan inte stalka dig för du gillar honom. :D

SLUTA GRINA :mad

Du ska alltid ha förtroende för mig, din förebild, din vapendragare, din wingwoman. :D

Murphy is here!!! :mad: Skulle ta ut pengar, och upptäckte att bankomaten vid jobbet var borttagen. Måste åka upp på stan för att ta ut kontanter. Tillbaka till jobbet. Upptäcker att hållaren till passerkortet delat på sig och kortet ät borta. Kommer upp på kontoret och kaffeautomaten är trasig. :banghead:

Vänta bara, dagen har bara börjat. :D

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Jag borde verkligen inte klaga. :glömdet

Murphy hittade någon annan. :(
Explosion i en av våra verkstäder, en brännskadad. :( Då fruktansvärt futtiga ens egna irritationsmoment verkar. :rodnar

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag tänkte inte på den du tror att jag tänkte på för han kan inte stalka dig för du gillar honom. :D

SLUTA GRINA :mad

Du ska alltid ha förtroende för mig, din förebild, din vapendragare, din wingwoman. :D

Vänta bara, dagen har bara börjat. :D

Det är faktiskt någon som jag INTE gillar som jag tänkte på eventuellt skulle stalka. :hihi

Förebild - check, vapendragare - check. WINGWOMAN????? :3freak vem var det du hade skaffat till mig? Inte ens ett ligg har du fixat till mig :va

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Va den go? Jag får leva ut mitt sockerbehov genom andra eftersom jag försöker hålla mig från socker helt så beskriv i detalj hur den smakade och kändes i munnen är du snäll. :)

Jo den va go. När man får in den i munnen så smakar det först som en blandning av vanilj och mild chokladsmak och det är en mjuk krämig konsistens. Sedan känner man browniebitarna som är små lite halvhårda torra kubformade bitar, när man biter i dem får man en lite annorlunda chokladsmak som är svår att beskriva, men jag antar att du har ätit brownies så du vet hur smaken är. Sist kommer magnumchokladen som är små runda platta bitar som har en intensivare och lite bittrare chokladsmak, de är hårda och spröda och knastrar skönt i munnen när man biter i dem. :)

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...