Pam33
1.41 på Knutstorp
Hallå där va.. Så behandlar man väl inte en dam??Var lugn, jag vet hur man handskas med damen. Hint, har ni sett dom där kopplen hundfångarna har. En lång pinne med en snara...
Hallå där va.. Så behandlar man väl inte en dam??Var lugn, jag vet hur man handskas med damen. Hint, har ni sett dom där kopplen hundfångarna har. En lång pinne med en snara...
Neeej.. varför tror ni det?? Är världens myspingla privat. Det är bara i jobbet jag sätter dit folk o får min vilja igenom.
Killarna har skrämt upp mig. Jag vågar inte vara ensam med dig, jag kommer ha min livvakt i ryggen hela tiden
.
Vänta du bara ..Pam kommer spöa mig nu... Känns det som
Vem e din livvakt?
Anton Men han är 3 gånger mindre än mig så jag tror vi kommer bli piskade båda 2
Jorå såatte..Gör som jag.. Ja la ut en annons på blocket där jag sökte MC handledare.. 2 kvinnor har hittils svarat, båda utan körkort.. De tyckte hojen var snygg och ville lära känna mig
Smart att ha en livvakt man kan spöa om han blir spydig.
Allt för att vinna tid för att springa iväg. Hur tror du jag tänkt ??
Allt för att vinna tid för att springa iväg. Hur tror du jag tänkt ??
Men tänk så fruktansvärt bra hj du skulle få? Ni måste ju va experter på det?Jag vägrar!
Man behöver inte vara snabbast eller störst. Bara man inte är långsammast eller minst.
Alltså mer en bromskloss än en livvakt?
Du kommer inte att va ensam på fredag. Du har ju halva SH att gömma dig bakom. Din lilla wimp.Killarna har skrämt upp mig. Jag vågar inte vara ensam med dig, jag kommer ha min livvakt i ryggen hela tiden
Nä du är nog snäll innerst inne. Tror jag eller vill tro.
Du kommer inte att va ensam på fredag. Du har ju halva SH att gömma dig bakom. Din lilla wimp.
Alltså mer en bromskloss än en livvakt?
Hallå där va.. Så behandlar man väl inte en dam??
Nä men vissa eminenta tanter
....och du fortsätter att samla poäng.
Är det poängtävling borde jag ligga jäkligt bra till
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|