Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Idag har monterat hela kopplingskorgen och dragit åt den med 129 Nm utan ett mothåll(det du), montera startkoppling, satt i lammeller, satt dit den där förbannade kopplingskåpan som var ett helvete att få dit, kontrollerat kamdrevens tajming och skruvat på ventilkåpan... ja och så meckade jag ihop oljetråget och altenatorn igår kväll också...

.. och juste har jag nämnt att jag jobbar som hojmeck två dagar i veckan också?

trött på att mecka?.. JA!

Men nu ska motorn bara tillbaka i hojen så är det inte så mycket kvar snart!

Nåjo, det mesta går ju fort dock tills nånting jävlas, fick spräcka gamla pumphuset runt en pinnbult och borra ur, och dra ny gänga på hela skiten. :crash
Att inget alldrig kan få va enkelt.... :(

Provåka i helgen då alltså? :)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Idag har monterat hela kopplingskorgen och dragit åt den med 129 Nm utan ett mothåll(det du), montera startkoppling, satt i lammeller, satt dit den där förbannade kopplingskåpan som var ett helvete att få dit, kontrollerat kamdrevens tajming och skruvat på ventilkåpan... ja och så meckade jag ihop oljetråget och altenatorn igår kväll också...

.. och juste har jag nämnt att jag jobbar som hojmeck två dagar i veckan också?

trött på att mecka?.. JA!

Men nu ska motorn bara tillbaka i hojen så är det inte så mycket kvar snart!

Erkänn bara att du blivit nockad till golvet! :smasha

Vadå knockad i golvet... Katten är ju inte längre än sådär ju. ;)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Inte helt nykter :fyllisar
:hej

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
herre min get... jag fick IGEN! bekräftat varför jag inte går på dejt! spec om man inte vet riktigt vem de är innan..vilka jävla rikspuckon de finns..

En militär.. NICE tänkte jag.. varför inte, jag har ändå inget för mig denna fredagkväll..

men hallå vilken jävla mes de var.. ingen humor.. tro mig jag försökte få igång nån form av samtal.
men när jag skämtade om varför hans katt såg ut som ett lejon ( jag trodde katten hade nå problem med pälsen eftersom den var rakad.. som ett lejon.. men snubben hade gjort de med flit) skar de sig lite..

Jag trodde jag skulle bli bjuden på öl, nä jag fick vatten.. antagligen trodde han att jag var full redan?

de ända han prata om var sina hum snygga katter.. försökte jag snacka om nått annat, ja då va han heeelt inne i filmen.. han började snurra på sin plats innan filmen var slut, så jag tänkte aah men fint, då får min polares smsande rädda mig och försöka hitta på nån ursäkt att dra därifrån.. han stängde av filmen.. ooo härligt, jag kommer härifrån.. ja då erbjuder sig snubben sig att jag ska sova kvar?! flera ggr frågade han.... öööh nä tack du?!

puh.. äntligen hemma... tillbaka med min påbörjade vinare för kvällen.. och livet kändes lite bättre igen..
Berättade historien ( som jag kortat ner nu) för mitt ex som också är militär ( ja snackat om han innan) snäll som han är, fixar han lite snygga bilder på militärherrar igen, (som inte är mesar) och mitt hopp om livet kom tillbaka... !

ja de var min fredagkväll de.. skål på er!

Sebastian_K

Nybörjare
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
1996, Honda XRV750, KTM 990 Adventure 2012
herre min get... jag fick IGEN! bekräftat varför jag inte går på dejt! spec om man inte vet riktigt vem de är innan..vilka jävla rikspuckon de finns..

En militär.. NICE tänkte jag.. varför inte, jag har ändå inget för mig denna fredagkväll..

men hallå vilken jävla mes de var.. ingen humor.. tro mig jag försökte få igång nån form av samtal.
men när jag skämtade om varför hans katt såg ut som ett lejon ( jag trodde katten hade nå problem med pälsen eftersom den var rakad.. som ett lejon.. men snubben hade gjort de med flit) skar de sig lite..

Jag trodde jag skulle bli bjuden på öl, nä jag fick vatten.. antagligen trodde han att jag var full redan?

de ända han prata om var sina hum snygga katter.. försökte jag snacka om nått annat, ja då va han heeelt inne i filmen.. han började snurra på sin plats innan filmen var slut, så jag tänkte aah men fint, då får min polares smsande rädda mig och försöka hitta på nån ursäkt att dra därifrån.. han stängde av filmen.. ooo härligt, jag kommer härifrån.. ja då erbjuder sig snubben sig att jag ska sova kvar?! flera ggr frågade han.... öööh nä tack du?!

puh.. äntligen hemma... tillbaka med min påbörjade vinare för kvällen.. och livet kändes lite bättre igen..
Berättade historien ( som jag kortat ner nu) för mitt ex som också är militär ( ja snackat om han innan) snäll som han är, fixar han lite snygga bilder på militärherrar igen, (som inte är mesar) och mitt hopp om livet kom tillbaka... !

ja de var min fredagkväll de.. skål på er!

Det finns bra killar som inte är militär i Gävle också :) :banana

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Denna kvällen/eftermiddagen gick redan från legendary via akward till ökänd.
Tyvärr passar ju foccans signatur in skrämmande väl. :näsblod

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Denna kvällen/eftermiddagen gick redan från legendary via akward till ökänd.
Tyvärr passar ju foccans signatur in skrämmande väl. :näsblod

an, såg att det inte var foccan som hade "its all shits nd giggles untill someone giggles and shits".
Vem fan nu det var? :va

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Fan va dött det är här, kollar alla på melodifestivalen? Det enda som verkar hända här är att Peter1980 småstöter på Alleycat som vanligt.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA