Intressant att ni på ett forum delar med er av hur mycket era bävrar blir matade
Såna är ju väldigt attraktiva på marknaden har jag hört
Ah, älskar sånt här dömande.
1. Jag har inte någonstans skrivit hur mycket sex jag har. Jag skrev att det inte är nån torka, vilket jag skulle vilja påstå är en definitionsfråga.
2. Jag har varit singel i tre år. Jag har inga som helst planer på att leva i celibat bara för att jag inte har någon partner.
3. Vem som är attraktiv och inte är väl ändå en personlig åsikt? Bara för att du inte tycker ett visst utseende/beteende är attraktivt betyder inte det att det gäller alla.
4. Även om jag antar att du syftade på att det är oattraktivt med tjejer som "ligger runt" (vilket också är intressant, tjejer får inte ligga med folk hur som helst, men när de träffar dig ska de vara intresserade av att ligga?) så vet inte du ett dugg om antalet personer jag ligger med, bara för att jag är singel betyder det inte att jag ligger med olika personer varje gång. Eller är det kanske lika oattraktivt med tjejer som ligger mycket med sin partner, i ett förhållande?
5. Vill du döma mig mer så finns det en passande bild på sidan 666.