Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
:) då har vi något gemensamt, men det är synd att säg att ögonen inte är en del av utseendet.

Så är det ju :) Men hur man än vrider och vänder det så är det alltid utseendet som kommer först. Sen när man väl pratat med personen så kommer ju insidan fram. En otroligt fin människa till utseendet kan vara extremt ful på insidan....

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Så är det ju :) Men hur man än vrider och vänder det så är det alltid utseendet som kommer först. Sen när man väl pratat med personen så kommer ju insidan fram. En otroligt fin människa till utseendet kan vara extremt ful på insidan....

Bara nästan. På ett forum som detta är det ju trots allt personens skrift du kommer i kontakt med först. Många gånger utan att ha en aning om vad det är för knytt du pratar med. På gott och ont, men mest gott.

:banana :fyllisar

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Bara nästan. På ett forum som detta är det ju trots allt personens skrift du kommer i kontakt med först. Många gånger utan att ha en aning om vad det är för knytt du pratar med. På gott och ont, men mest gott.

:banana :fyllisar

Bra där! Själv har man vart singel i ett år, men har inte befunnit mig på forumet så mycket det senaste :4skrika:7peta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Bra där! Själv har man vart singel i ett år, men har inte befunnit mig på forumet så mycket det senaste :4skrika:7peta

Du ska inte :4skrika och :7peta. Du ska :banana och :fyllisar.
Då blir du :rofl och får :krama och :kär.

Det är så man gör det :fakta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
:4skrika:7peta var för att jag inte vart inne på forumet på sålänge. Så vem vill :krama då? :p

Det gick fram :)

Killarna är mycket för att :krama tror jag. Speciellt såhär på vårkanten :hihi
I övrigt sprider vi mest :kär till varandra och håller livet på topp med en :fyllisar då och då.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Intressant att ni på ett forum delar med er av hur mycket era bävrar blir matade:rolleyes:
Såna är ju väldigt attraktiva på marknaden har jag hört :glömdet

Ah, älskar sånt här dömande.

1. Jag har inte någonstans skrivit hur mycket sex jag har. Jag skrev att det inte är nån torka, vilket jag skulle vilja påstå är en definitionsfråga.
2. Jag har varit singel i tre år. Jag har inga som helst planer på att leva i celibat bara för att jag inte har någon partner.
3. Vem som är attraktiv och inte är väl ändå en personlig åsikt? Bara för att du inte tycker ett visst utseende/beteende är attraktivt betyder inte det att det gäller alla.
4. Även om jag antar att du syftade på att det är oattraktivt med tjejer som "ligger runt" (vilket också är intressant, tjejer får inte ligga med folk hur som helst, men när de träffar dig ska de vara intresserade av att ligga?) så vet inte du ett dugg om antalet personer jag ligger med, bara för att jag är singel betyder det inte att jag ligger med olika personer varje gång. Eller är det kanske lika oattraktivt med tjejer som ligger mycket med sin partner, i ett förhållande?
5. Vill du döma mig mer så finns det en passande bild på sidan 666.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

1. Jag har inte någonstans skrivit hur mycket sex jag har. Jag skrev att det inte är nån torka, vilket jag skulle vilja påstå är en definitionsfråga.
2. Jag har varit singel i tre år. Jag har inga som helst planer på att leva i celibat bara för att jag inte har någon partner.
3. Vem som är attraktiv och inte är väl ändå en personlig åsikt? Bara för att du inte tycker ett visst utseende/beteende är attraktivt betyder inte det att det gäller alla.
4. Även om jag antar att du syftade på att det är oattraktivt med tjejer som "ligger runt" (vilket också är intressant, tjejer får inte ligga med folk hur som helst, men när de träffar dig ska de vara intresserade av att ligga?) så vet inte du ett dugg om antalet personer jag ligger med, bara för att jag är singel betyder det inte att jag ligger med olika personer varje gång. Eller är det kanske lika oattraktivt med tjejer som ligger mycket med sin partner, i ett förhållande?

:tummenupp

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Yada, yada, yada. Tart!

DSC_0492.jpg

Om någon undrar om bilden är fotoshåppad så är svaret ja. Jag städade lite i bakgrunden.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår