Singeltråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tack för en trevlig förfest och det var säkert kul ute, men det vet jag inte helt 100% säkert. :gnissla

Och Money, blir det en nästa gång vi ska upp så kan jag köra.

tkdrille

Guest
Jovars, har såndär skön pökfylla efter några öl & nån whisky, nykter nog att orka & hitta rätt men full nog att inte vara så förbaskat kräsen. :hihi

Fast jag hade nog tänkt mig en tjejj egentligen.

Till och med när jag druckit så har jag lite krav. Även om jag inte är ett kap. Så tyckte jag att den som krängde sig på mig inte var värd att följa med.

Så hon som satt bredvid rädda mig med såklart.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Till och med när jag druckit så har jag lite krav. Även om jag inte är ett kap. Så tyckte jag att den som krängde sig på mig inte var värd att följa med.

Så hon som satt bredvid rädda mig med såklart.

Krav? Tyckte bara du var rädd för att inte bli rånad! :D

tkdrille

Guest
Krav? Tyckte bara du var rädd för att inte bli rånad! :D

Haha just det :D Fan nu har ju slöis en hållhake på mig så nu får jag vara snäll mot han med. Fick en bild skickad. Och de var nog ett hot för att jag skulle vara snäll i framtiden.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Haha just det :D Fan nu har ju slöis en hållhake på mig så nu får jag vara snäll mot han med. Fick en bild skickad. Och de var nog ett hot för att jag skulle vara snäll i framtiden.

hahahah just d ja! hahahha han e snabbtänkt där, synd ja inte hade min mobil tillgänglig. Bilden hade lätt hamnat här. :tungan :D Men dom (ehmm....flickorna) gick åt snabbt. Innan du hann tömma fickorna så hade hon en annan. :D :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Togs det bilder? :skrämd

Vad hände med ditt ragg? Ni samtala länge, vet inte om vad för hon kunde inte forma ett enda normalt ord. :D :D Fast du var nog inte ute efter att prata så mycket. :D :D :D Faaaan att ja inte hade mobilen!!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Vad hände med ditt ragg? Ni samtala länge, vet inte om vad för hon kunde inte forma ett enda normalt ord. :D :D Fast du var nog inte ute efter att prata så mycket. :D :D :D Faaaan att ja inte hade mobilen!!

Jag vet inte riktigt vad som hände, men nog bäst inget alls hände. :gnissla Om inte hon kunde forma ett enda normalt ord så låg hon och jag antagligen på samma nivå just den kvällen. :hihi Jag var nämligen lite sådär småberusad, antagligen det man kallar för salongsberusad. :tummenupp

Får väl be Slowroller maila det där fotot han tog, så jag vet vad jag egentligen sysslade med. Eller kanske bäst att inte veta? :gnissla

Blir det en nästa gång vi ska upp så VILL jag köra, så jag måste dricka läsk hela kvällen. :tummenupp

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag vet inte riktigt vad som hände, men nog bäst inget alls hände. :gnissla Och om hon inte kunde forma ett enda normalt ord så låg hon och jag antagligen på samma nivå just den kvällen. :näsblod Jag var nämligen lite sådär småberusad, antagligen det alla kallar för salongsberusad. :tummenupp

Får väl be Slowroller maila det där fotot han tog, så jag vet vad jag egentligen sysslade med. Eller kanske bäst att inte veta? :gnissla

Blir det en nästa gång vi ska upp så VILL jag köra, så jag måste dricka läsk hela kvällen. :tummenupp

Du var nog rätt så långt ifrån salongsberusad man kan bli. Du va inte ens salongsberusad när vi hämta upp dig. :D :D :D

Ja det är inga problem för mig om jag slipper köra. :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Du var nog rätt så långt ifrån salongsberusad man kan bli. Du va inte ens salongsberusad när vi hämta upp dig. :D :D :D

Ja det är inga problem för mig om jag slipper köra. :D

Nä, då var jag ju ungefär spiknykter, ungefär som att jag luktat på kapsylen. :D

Låter bra! Jag vill nämligen under inga omständigheter bli salongsberusad igen det närmaste halvåret. :näsblod

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Nä, då var jag ju ungefär spiknykter, ungefär som att jag luktat på kapsylen. :D

Låter bra! Jag vill nämligen under inga omständigheter bli salongsberusad igen det närmaste halvåret. :näsblod

:D :D :D :D ja inte när jag är nykter iaf, fy va jobbigt det med massa fulla människor! :D :D :D

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping