Jag är också liten och lätthanterlig.
Du verkar dock inte så jäkla lätthanterlig, ingen av er här verka lätthanterliga, ni är ju värr dryg än vad jag är ^_^
Du verkar dock inte så jäkla lätthanterlig, ingen av er här verka lätthanterliga, ni är ju värr dryg än vad jag är ^_^
Idag svarade en tjej på ett mail som jag skickade på en dejtingsida.
Vi skickade ett par mail och efter det verkar hon ha slutat att svara, jag hoppas inte hon lyckades hitta mina inlägg här.
Idag svarade en tjej på ett mail som jag skickade på en dejtingsida.
Vi skickade ett par mail och efter det verkar hon ha slutat att svara, jag hoppas inte hon lyckades hitta mina inlägg här.
Jag vågar nästan gissa att felet du gjorde var att inte skicka en bild på en clown..
Jag vågar nästan gissa att felet du gjorde var att inte skicka en bild på en clown..
Haha verkar jag dryg alltså?
om du med "verkar" menar "är" .. så ja ^_^ struts
milesmätare?
Även om jag skulle göra det så är det ju ändå bättre än du som bara låter Keffe stå där helt ensam och trasig!
då måste du ju vara ca 145cm lång eller nått..
@Pippit
Angående "Operation rädda Keffe".
Om blöjan för för sej att meka med den i närtid, så skulle jag kunna hjälpa till.
Kan även tillhandahålla plats i mitt hobbygarage i en ort nära dej
Grabbarna som 'lurade' över Hinken från Bukefalos till Sporthoj, lyckades verkligen lura över henne till den 'mörka sidan'.
http://www.sporthoj.com/forum/showt...-passagerare&p=5822446&viewfull=1#post5822446
Bra jobbat grabbar!!!
PS. har inte läst Singeltråden på evigheter, så jag har självklart missat hela storyn om när Hinken åkte. Orkar inte leta upp den.
Räcker att vara runt 160 för att inte nå ner på de flesta hojar med mer än tårna.
Därför tänkte jag köra hoj i högklackat
Därför tänkte jag köra hoj i högklackat
Vad gör det för skillnad? Du behöver plateau om det ska vara nån vits. Försök sen växla...
Hört talas om skämt?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |