Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jo jag har lärt mig nu att göra som jag själv vill och inte bara göra saker för att göra andra glada som jag gjort så många ggr.

AHA!!! Du har alltså päls??!! :brynad

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Betyder det att man ska vara renrakad där bak :va

Ha ha, läste om en som rakade röven, det skulle tydligen bli oerhörd friktion när man gick. Håren funkar lite som ett lager i arslet.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
:näsblod jag kan inte gärna säg emot där. Du är precis lika osmidig :tungan

Är du lika smidig i svängarna så hämtar du upp det snabbt :yoparty

Är en boll smidig?

Ja men självklart, för så fort en tjej har lite självdistans och kan skämta om sig själv så fiskar hon komplimanger.

Lyssna på Pappa nu. Jag tycker kanske inte att du behöver eh, fiska.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Precis som jag alltid misstänkt! :tungan

Det är din plan alltså, sätta mig i din lilla, livsfarliga båt och tvinga mig fiska clowner?! :skrämd

Lyssna på Pappa nu. Jag tycker kanske inte att du behöver eh, fiska.

Nog för att det är trevligt med komplimanger, men jag brukar nog inte fiska efter dem på forum. ;) Sen föredrar jag att höra positiva saker om personligheten än om utseendet, för mig i alla fall. Tycker mest det är intressant att jag som tjej säger att jag är den fula kompisen och direkt tas för att fiska komplimanger, medan två killar svarar att de kan vara mina fula kompisar utan att någon reagerar alls.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Nog för att det är trevligt med komplimanger, men jag brukar nog inte fiska efter dem på forum. ;) Sen föredrar jag att höra positiva saker om personligheten än om utseendet, för mig i alla fall. Tycker mest det är intressant att jag som tjej säger att jag är den fula kompisen och direkt tas för att fiska komplimanger, medan två killar svarar att de kan vara mina fula kompisar utan att någon reagerar alls.

Kräpp, ä du JÄMO eller?

Du har visst bestämt dig för att ta mig på lite väl stort allvar. Jag kan va din fula kompis, eller målsman kanske.. Nå?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Det är din plan alltså, sätta mig i din lilla, livsfarliga båt och tvinga mig fiska clowner?! :skrämd

Fjärilshuset-06.jpg

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...