Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Kommer aldrig se den för jag skulle kräkas.

Men ponera att någon skulle komma in här nu. Vi skulle slå ihjäl först o fråga sen.

Haha, så olika man kan vara. :) Jag har ännu inte hittat någon rysare som skrämmer mig ordentligt. Den dagen jag hittar en kommer jag jubla av glädje, för jag älskar det där "räddpirret" :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Haha, så olika man kan vara. :) Jag har ännu inte hittat någon rysare som skrämmer mig ordentligt. Den dagen jag hittar en kommer jag jubla av glädje, för jag älskar det där "räddpirret" :)

Verklighetsbaserade hoppa fram filmer skrämmer mig brutalt. När man ser nån i bakgrunden som dom inte ser.
Pheeew nu är den slut nu måste vi se nåt roligt så man kan sova inatt. Aj vad ont i halsen jag har. :)

EDIT: O nu kommer skitungen säkert säga nåt som ....men du är ju så lättskrämd...blir ju rädd om man inte varnar innan man rapar. :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Verklighetsbaserade hoppa fram filmer skrämmer mig brutalt. När man ser nån i bakgrunden som dom inte ser.
Pheeew nu är den slut nu måste vi se nåt roligt så man kan sova inatt. Aj vad ont i halsen jag har. :)

Studsar friskt gör jag med, men det går över fort.. :tungan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Studsar friskt gör jag med, men det går över fort.. :tungan

Ja jag kommer inte direkt drömma mardrömmar som min roomie kommer göra. :D Men jag är extremt lättskrämd och folk brukar uppskatta att hoppa fram o skrämma mig. :) Min mamma brukade gömma sig i hallgarderoben när jag bodde hemma och kom hem sent. Hon hoppade fram eller öppnade dörren sakta bakom ryggen på mig o tog tag i mig. :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Skräckfilmer är kul, så länge de inte innehåller clowner. Eller nåt annat, som jag inte tänker tala om här. :tungan

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum