Du får tvaga dig närhelst du vill och orkar.
A_NN_A har även vårt fulla stöd om hon vill dela med sig av bilder från hennes tvagning så att vi kan komma med tips och råd om hur hon gör det på bästa sätt.
Jag tror bara det gäller bad, så du kan nog duscha när du vill.
A_NN_A har även vårt fulla stöd om hon vill dela med sig av bilder från hennes tvagning så att vi kan komma med tips och råd om hur hon gör det på bästa sätt.
Tack. Det började bli lite tråkigt att vänta.
Sen när började du fråga om lov?Tack. Det började bli lite tråkigt att vänta.
Min sömn har gått och rövknullat så den går numera och haltar som enbent elefantknullad pirat. Inte ens 12 timmars sömn totalt sett på tre dygn.
Äntligen någon i hennes ålder som stöter på henne
Det är konstigt, den här tråden bara tvärdör rätt vad det är.
Jag tänkte på de engelska talesätten som lyder "when pigs fly" och "when hell freezes over", som innebär att något oväntat händer. Mer säger jag inte.
Kände ett behov av att avge ett livstecken från mig. Har börjat jobba och sitter knappt vid datorn nuförtiden. Igår ansåg jag mig ha lite tid över så jag stack till Lammet och överraskade honom
Min sömn har gått och rövknullat så den går numera och haltar som enbent elefantknullad pirat. Inte ens 12 timmars sömn totalt sett på tre dygn.
Och jag saknar att sitta och lusläsa alla värdelösa inlägg härinne
På tal om kunder... Jag jobbar ju med kunder, måste bara hålla med Anna, det finns guldkorn man minns. Min jobbvecka har varit sjukt märklig... I måndags kom en kille och slängde iväg en liten flirt genom att gå hela vägen bort från containern bredvid sin bil med ett metallrör för att fråga just mig, med ett stort leende, om det skulle i den containern bredvid hans bil vilket han själv redan visste om. Sen innan jag åkte var han tydlig med att le och säga hejdå. Igår blev jag kallad för sötnos av en kund. Idag fick jag en slängkyss av en gubbe och en annan gav mig ett helt nytt ljus i ett glas "Du kan väl ta den!" istället för att slänga det.
Ibland trivs jag med mitt jobb trots att det är sjukt ostimulerande. Det är ju de kunderna som gör det
Äntligen någon i hennes ålder som stöter på henne
Förlåt A_NN_A, jag kunde bara inte låta bli. Ska aldrig hända igen, jag lovar.
Sen när började du fråga om lov?
Va? Jag trodde alla ville ha lammkött ju......
Ja det är A_NN_As fel.
Givetvis. Vad annars
Ni kunde ju sluta upp med att dö så jävla tidigt
Är du riktigt säker på det?
Tjena, fan va tråden har tagit fart. Måste läsa ikapp.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|