Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jaha, så gnälls det på att man inte är här tillräckligt ofta o så går det inte ens att svara på tilltal... mutter... :4skrika

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag ska gneta i fyra veckor till jag.....

Jag ska gneta i två veckor till o sen har jag en vecka. Det värsta är att jag jobbar halvtid på nya tjänsten nästa vecka o ännu har jag inte blivit upplärd på det viktigaste. Veckan efter går alla andra utom jag på semester i mitt rum. Panik. :(

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
NU har jag 5 veckor semester!!!! :2cool:2cool:2cool

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag ska gneta i fyra veckor till jag.....
Ja det är väl många som vill gå på Cirkus så här på sommarlovet... :hihi

Jag ska gneta i två veckor till o sen har jag en vecka. Det värsta är att jag jobbar halvtid på nya tjänsten nästa vecka o ännu har jag inte blivit upplärd på det viktigaste. Veckan efter går alla andra utom jag på semester i mitt rum. Panik. :(
Det är då man drar på sig sin bästa pondus-min and then WING it! :yoparty Hur galet kan det bli? :crash

NU har jag 5 veckor semester!!!! :2cool:2cool:2cool
Nu, alldeles strax... har jag 4 veckor! :banana:banana:banana

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Glad semester på er då :) Slöis han klarar sig. Han gillar att jobba :brynad

Kuggarna på mitt bakdrev har lämnat in för gott så jag är lite hojlös, men förhoppningsvis inte mer än en vecka.
Det kommer hit en tonåring och håller igång mig istället så det är inte säkert jag har tid att fundera på det :hihi
Han blev ordentligt skrubbad och kramad igår :kär

Ikväll ska det blir thaimat och biobesök. FinFredag på min ära :)

PS. Jag har ju köpt en hästtransport idag. Det gör mig glad :D. DS.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Det bästa med sen semester är att det känns så jävla bra att gå på ledigt när alla andra börjar komma tillbaka :yoparty !!

Dock ledigt på Månd-Tisd för att dra till Karlskoga igen.. Sjukt att bränna semesterdagar på den där jäkla hålan bara..

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det bästa med sen semester är att det känns så jävla bra att gå på ledigt när alla andra börjar komma tillbaka :yoparty !!

Dock ledigt på Månd-Tisd för att dra till Karlskoga igen.. Sjukt att bränna semesterdagar på den där jäkla hålan bara..

Nejdu. Det är bara ta en turné i spenaten efter banpasset!

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping