Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sådärja, då har man jobbat tre timmar övertid idag då. Satan i gatan vad jag har att göra. Ska fan se till att få ett par feta löner nu så jag kan köpa en Hodor till våren. :D
Blev mött av ett -Tjena snygging, vill du ha kaffe, bulle eller en dricka när jag kom till stationen. Nu i efterhand tänker jag, fan va dum jag va som inte tog en dricka. Har fan inte druckit nåt på hela dagen o så tar man inte när det är gratis. Damn.
Visserligen har jag väl än sisådär 320 bullar att inkassera från Jävla Peter men dom lär utebli.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
View attachment 388618

Att ha denna vy precis där jag bor gör att man mår som en Kung. :bow

Helt ok:tummenupp
Själv sitter man och skruvar ihop pytteförgasare vid ett köksbord inomhus. Det förefaller vara så att jag är född varandes en idiot. Hittade en mikroskopiskt liten del när jag nästan skruvat ihop hela gasaren. Nu paus för att kolla sprängskisser. Suck:pangihuve

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
åker du från götaland på torsdag eller är du redan på plats?

Bikerman och jag åker på torsdag förmiddag, det blir en dagstur. Har du semester? Jag var och köpte bensin och en Pepsi Max på Shell i Åtvid idag på eftermiddagen, men jag såg dig inte?

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Bikerman och jag åker på torsdag förmiddag, det blir en dagstur. Har du semester? Jag var och köpte bensin och en Pepsi Max på Shell i Åtvid idag på eftermiddagen, men jag såg dig inte?

Japp, har semester! Så mig ser du inte där förrens nästa vecka igen :)
Okej, får se hur redo jag är med hojen på torsdag, ska ta en sväng ner till västervik imorrn tänkte jag o se om den fortfarande vill dö när man legat i ett tag.. gör den det så tänker jag inte köra ända ner till blekinge på den :p

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping