Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
:rofl va fan. Det har jag aldrig sett nån göra. Nu har jag den på näthinnan när jag ska somna.

Jag har gjort det där, när jag var liten. :crash
PS. Jag gjorde det när ingen såg det.

Jo, det var ju den associationen jag tänkte på, men det kanske bara är jag och Jävla Peter som fattar den än så länge. :tungan

Men vad bra att jag gjorde det tydligt för alla då ;)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
För er som undrar, nej, jag kan inte sova. Vaknade kl 4 och har legat och vridit mig. Klarvaken, pigg. Ganska gay kan jag tycka.

God morgon! :hej

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
:rofl va fan. Det har jag aldrig sett nån göra. Nu har jag den på näthinnan när jag ska somna.

Det är nog inte riktigt meningen första och sista gången man gör detta i livet. Jag tror jag gick i mellanstadiet och efter den dagen gick det bara utför. Jag hamnade i ett gäng och började sälja bananer på skolan. Det jobbigaste var att hålla bananberoendet hemligt för min lärare och lyckas smuggla in dom på skolan utan att någon i lärarkåren upptäckte mitt nya yrke som banansmugglare. Vi hade olika tecken för att mötas på tjejtoan för överföringen. Det värsta var när man skulle sälja till pojkskaran och att hitta en söker överföringsplats. Allt blev mycket enklare på högstadiet när man kunde sälja vid den hemliga rökrutan under järnvägsbron. :)
Nu har jag dock kommit så pass långt att jag inte säljer bananer längre utan endast köper för eget bruk och beroende. :D

För er som undrar, nej, jag kan inte sova. Vaknade kl 4 och har legat och vridit mig. Klarvaken, pigg. Ganska gay kan jag tycka.

Godmorgon gaypia. :D :hej

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Du är väl lite GAY från start :va
:kär :krama

Det är nog inte riktigt meningen första och sista gången man gör detta i livet. Jag tror jag gick i mellanstadiet och efter den dagen gick det bara utför. Jag hamnade i ett gäng och började sälja bananer på skolan. Det jobbigaste var att hålla bananberoendet hemligt för min lärare och lyckas smuggla in dom på skolan utan att någon i lärarkåren upptäckte mitt nya yrke som banansmugglare. Vi hade olika tecken för att mötas på tjejtoan för överföringen. Det värsta var när man skulle sälja till pojkskaran och att hitta en söker överföringsplats. Allt blev mycket enklare på högstadiet när man kunde sälja vid den hemliga rökrutan under järnvägsbron. :)
Nu har jag dock kommit så pass långt att jag inte säljer bananer längre utan endast köper för eget bruk och beroende. :D

Vilken tur att det aldrig hände en annan. Hur hade jag annars kunnat hålla mig på den smala väg som är mitt liv. :näsblod

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
"Vi"?! :cool: Jag spelade visserligen Quake, men kalla mig inte gammal!

Jag minns sommaren -96 då jag som 26 årig yngling satt uppkopplad via modem och lirade Quake på postens numera avsomnade satsning "Torget"

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
anna har ex 15mil till havet vimmerby så uppe tidigt för gör klar för långfärd på gammal suzuki rg 500 gamma.. blev idag 32 lugna sköna mil och ett dop eller två i havet skönt buska hm det er väl sånt som tjejer som inte har rakat sig har :tungan

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Byt ut tetris till SC, CS, wc3 eller Agricola så är jag på! :)

Sc är fan svårt att bli bra på, lite halvkul att titta på dock.
CS är ett lottospel, men kul bara därför då har man själv en chans ibland ;-)
Wc3, castle fight, dyngkul och förbannat slappt. I övrigt så är wc2 roligare.

Virtua cop, time crisis och hotd är fina spel annars, eller tomb raider när lauras tuttar var pyramider ;-)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping