Slowroller
Skrämmer små barn
Jag förstår inte varför man inte kan använda bägge sätten? Olydigt barn så använder man det högra alternativet eller?
Jag tycker att många av de högra alternativen verkade fantastiskt praktiska.
Jag förstår inte varför man inte kan använda bägge sätten? Olydigt barn så använder man det högra alternativet eller?
Jag tycker att många av de högra alternativen verkade fantastiskt praktiska.
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag förstår inte varför man inte kan använda bägge sätten? Olydigt barn så använder man det högra alternativet eller?
OK det här är en fråga till er tjejer i tråden:
Anta att en kille går på date med en tjej.
Känslan han får på träffen är ungefär "ja alltså den här tjejen är jag nog inte intresserad av något seriöst med, men :ligga är ju alltid kul".
Tycker då tjejen att han är en vidrig oärlig player om han bjuder hem henne och sedan inte hör av sej, eller blir hon bara glad att få :ligga?
Känslan han får på träffen är ungefär "ja alltså den här tjejen är jag nog inte intresserad av något seriöst med, men :ligga är ju alltid kul".
Tycker då tjejen att han är en vidrig oärlig player om han bjuder hem henne och sedan inte hör av sej, eller blir hon bara glad att få :ligga?
Jag *kan* möjligen kört en tui tidigare. Menar naturligtvis att om ho e me på't så äre ba att tjöööl!
"Alltså tjejen, ja märker ju att du inte direkt är värsta kapet, men ja e kåt så ja kan möjligen tänka mej att doppa lite pillesnopp i dej så vad säger du? Ska du med hem å knulla eller?"Hur svårt är det att klämma fram det? Säg som det är så vet man ju om personen tycker det är intressant eller inte.
"Alltså tjejen, ja märker ju att du inte direkt är värsta kapet, men ja e kåt så ja kan möjligen tänka mej att doppa lite pillesnopp i dej så vad säger du? Ska du med hem å knulla eller?"
Nej du snygging, att "säga som det är" kommer garanterat döda allt intresse hon eventuellt känner!
Tyvärr är det ju så att intresset för att inleda parningsritual är något som måste kommuniceras subtilt till tjejer, vilket killar i allmänhet och jag i synnerhet är rätt dåliga på.
"Alltså tjejen, ja märker ju att du inte direkt är värsta kapet, men ja e kåt så ja kan möjligen tänka mej att doppa lite pillesnopp i dej så vad säger du? Ska du med hem å knulla eller?"
Nej du snygging, att "säga som det är" kommer garanterat döda allt intresse hon eventuellt känner!
Tyvärr är det ju så att intresset för att inleda parningsritual är något som måste kommuniceras subtilt till tjejer, vilket killar i allmänhet och jag i synnerhet är rätt dåliga på.
Ett enkelt, ":ligga och aldrig höras?", har funkat förr
En örfil betyder förmodligen nej
En rak höger kan vara förspel
Intensivt?
Intensivt?
Typ en rak höger och sen :ligga?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|