Singeltråden

Tjita1

Guest
Brukar det inte vara den som ska titta på en som ska dricka öl för att man ska bli snygg?

Fast vad vet jag, jag dricker ju inte.. :rodnar
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning

Tjita1

Guest
Tog en sömntablett för en halvtime sen, så knapparna på tangentbordet börjar hoppa runt för mig. Gonattwchsc!
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Kan bli en kul vinter när PippiT också sätter igång med sina piller! Då är ni två.

:ätapiller

Jag kanske ska stå över denna vinter. :D Jag blir alldeles för pinsam o rolig. Sen litar jag inte på Blöjan, han kanske filmar mig eller avslöjar hur jag är öga mot öga på piller o det vill man ju inte. :ätapiller
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Hmm, så hur ska jag förklara att jag byter tillbaka till min naturliga hårfärg? Att jag inte vill se ut som en ängel längre? Hmm...men jag är en ängel....eller? :va nu blev jag förvirrad.

Vad är din naturliga hårfärg? Jag vet inte jag, är nog bara du som kan veta. Själv har jag alltid använt den ursäkten tidigare, att jag inte kan se så snäll ut som jag är, men nu vette fan hur det ska gå.
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Jag kanske ska stå över denna vinter. :D Jag blir alldeles för pinsam o rolig. Sen litar jag inte på Blöjan, han kanske filmar mig eller avslöjar hur jag är öga mot öga på piller o det vill man ju inte. :ätapiller

Men neeej, du kan inte stå över! Jag har ju sett fram emot att få dagens skratt av dig varje morgon i Singapore.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vad är din naturliga hårfärg? Jag vet inte jag, är nog bara du som kan veta. Själv har jag alltid använt den ursäkten tidigare, att jag inte kan se så snäll ut som jag är, men nu vette fan hur det ska gå.

Ja vad kallas den...strawberryblonde tror jag den brukar kallas. Rödblond brukar jag nog säga.

Det är bra att du ger honom tips på vad vi vill se! :mattias

:6surkart

Men neeej, du kan inte stå över! Jag har ju sett fram emot att få dagens skratt av dig varje morgon i Singapore.

Så det är jag som ska stå för underhållningen. Hmm, man kanske ska börja ta betalt. :banana :ätapiller
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top