Du kommer nog över det stadiet du med en vacker dag. jag vill inte se ut som jag gjorde när jag va tjugo o jag vill inte vara som jag va då.
Men du ser inte gammal ut, du ser mognare ut o det är positivt. I like it.
Du ser ut som en lagom mogen 20-22 åring, ser riktigt bra utJag vill se ut som 20 hela livet Fast Anna sa att jag såg yngre ut. Så det är väl olika. Jag behöver bara tid att vänja mig, har nog aldrig fått så många komplimanger sen jag kapade håret.
Du kommer nog över det stadiet du med en vacker dag. jag vill inte se ut som jag gjorde när jag va tjugo o jag vill inte vara som jag va då.
Men du ser inte gammal ut, du ser mognare ut o det är positivt. I like it.
Håller med, jag vill absolut inte se ut som jag gjorde då och jag vill inte heller vara som jag var då. Men jag skulle inte ha något emot att vara 20 om jag kunde ha den livserfarenhet som jag har nu trots att jag var 20.
Det där förstår inte jag. Vad skulle du ha för glädje av att vara 20 med livserfarenheten du har nu?
Menar du att du gjort smartare val när det gäller arbete? Vad hade varit bättre?
Ja, kort sagt skulle jag ha gjort smartare val och jag skulle ha varit betydligt mer nöjd med mitt liv. Förutom det senaste året så var åren från 20 fram till nu ganska meningslösa i mitt liv.
Se till att göra något vettigt nu istället så du inte sitter när du är 60 och önskar att du varit så smart när du var 40.
Frågan är ju hur kul det hade varit att leva som 20 när man är 40. Låter inte lockande.
Är det inte bättre att acceptera att de val man gjort en fört en dit man är och gjort en till den man är.
Om du inte gjort de val du gjorde hade du varit någon annan. Frågan är ju hur bra det hade varit.
Se till att göra något vettigt nu istället så du inte sitter när du är 60 och önskar att du varit så smart när du var 40.
Att leva i dåtid är alltid en förlust.
Klok tjeering.
Jag tackade nej till en utbildning nyligt p.g.a att jag inte orkade gå den med en massa tjugoåringar. Är för gammal och sur.
Klok tjeering.
Jag tackade nej till en utbildning nyligt p.g.a att jag inte orkade gå den med en massa tjugoåringar. Är för gammal och sur.
Klok tjeering.
Du skulle gått den som varnande exempel.
(Har du anammat A_NN_As exempel med att slaviskt skriva där markören är? Hatar det och det bjuder jag på.)
Du skulle gått den som varnande exempel.
(Har du anammat A_NN_As exempel med att slaviskt skriva där markören är? Hatar det och det bjuder jag på.)
Jag har inte tänkt på att markören är här när man citerar, jag har alltid flyttat den utan att tänka på det. Men detta känns helt fel så det blir både första och sista gången jag gör det.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|