Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Du kommer nog över det stadiet du med en vacker dag. ;) jag vill inte se ut som jag gjorde när jag va tjugo o jag vill inte vara som jag va då.
Men du ser inte gammal ut, du ser mognare ut o det är positivt. I like it.

Håller med, jag vill absolut inte se ut som jag gjorde då och jag vill inte heller vara som jag var då. Men jag skulle inte ha något emot att vara 20 om jag kunde ha den livserfarenhet som jag har nu trots att jag var 20. :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag vill se ut som 20 hela livet :D Fast Anna sa att jag såg yngre ut. Så det är väl olika. Jag behöver bara tid att vänja mig, har nog aldrig fått så många komplimanger sen jag kapade håret. :kär
Du ser ut som en lagom mogen 20-22 åring, ser riktigt bra ut :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Tack alla, hörni :kär

Gick och köpte mitt livs första rundborste i syfte att föna håret. Och en pimpsten. Stenen kan vi utelämna men visst säger fönborsten mycket om mig :rodnar

För övrigt har jag slängt iväg ett mail till en perukmakare här i stan och frågat om de vill ha mitt hår, de gör peruker till patienter inom landsting och även till privat. Hade varit kul att få donera håret, jag hoppas att det är i dugligt skick :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Du kommer nog över det stadiet du med en vacker dag. ;) jag vill inte se ut som jag gjorde när jag va tjugo o jag vill inte vara som jag va då.
Men du ser inte gammal ut, du ser mognare ut o det är positivt. I like it.

Ja, min syrra sa att jag såg så vuxen och sofistikerad ut, hon var avundsjuk på mig eftersom hon förmodligen inte skulle passa lika bra i frisyren som jag :D

Tjita1

Guest
Jefla snyggo..

Nu går han med skrapsåret på högerarmen och lägger sig. Gonatt.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Håller med, jag vill absolut inte se ut som jag gjorde då och jag vill inte heller vara som jag var då. Men jag skulle inte ha något emot att vara 20 om jag kunde ha den livserfarenhet som jag har nu trots att jag var 20. :)

Det där förstår inte jag. Vad skulle du ha för glädje av att vara 20 med livserfarenheten du har nu?
Menar du att du gjort smartare val när det gäller arbete? Vad hade varit bättre?

Jag tror att anledningen till att jag gillar min ålder är att den passar min ålder. Varför skulle jag vilja vara en 40-åring i en 20-årings kropp? (om jag inte bara skulle vara snuskig förstås :hihi)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Det där förstår inte jag. Vad skulle du ha för glädje av att vara 20 med livserfarenheten du har nu?
Menar du att du gjort smartare val när det gäller arbete? Vad hade varit bättre?

Ja, kort sagt skulle jag ha gjort smartare val och jag skulle ha varit betydligt mer nöjd med mitt liv. Förutom det senaste året så var åren från 20 fram till nu ganska meningslösa i mitt liv.

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Frågan är ju hur kul det hade varit att leva som 20 när man är 40. Låter inte lockande.

Är det inte bättre att acceptera att de val man gjort en fört en dit man är och gjort en till den man är.
Om du inte gjort de val du gjorde hade du varit någon annan. Frågan är ju hur bra det hade varit.

Se till att göra något vettigt nu istället så du inte sitter när du är 60 och önskar att du varit så smart när du var 40.

Att leva i dåtid är alltid en förlust.

Ja, kort sagt skulle jag ha gjort smartare val och jag skulle ha varit betydligt mer nöjd med mitt liv. Förutom det senaste året så var åren från 20 fram till nu ganska meningslösa i mitt liv.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Se till att göra något vettigt nu istället så du inte sitter när du är 60 och önskar att du varit så smart när du var 40.

Jag håller på med det, jag gör allt jag kan för att de sista 40 åren i mitt liv ska bli mycket bättre än de första 40 åren. :)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Klok tjeering.
Jag tackade nej till en utbildning nyligt p.g.a att jag inte orkade gå den med en massa tjugoåringar. Är för gammal och sur.

Frågan är ju hur kul det hade varit att leva som 20 när man är 40. Låter inte lockande.

Är det inte bättre att acceptera att de val man gjort en fört en dit man är och gjort en till den man är.
Om du inte gjort de val du gjorde hade du varit någon annan. Frågan är ju hur bra det hade varit.

Att leva i dåtid är alltid en förlust.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Klok tjeering.
Jag tackade nej till en utbildning nyligt p.g.a att jag inte orkade gå den med en massa tjugoåringar. Är för gammal och sur.

OK, 20 år kanske är lite väl ungt, men mellan 25 år och 30 år som jag var när jag hade pluggat färdigt skulle vara helt OK att vara igen om jag hade den livserfarenhet som jag har nu.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag älskar att hatas :kär

:6surkart :tungan

Du skulle gått den som varnande exempel.

(Har du anammat A_NN_As exempel med att slaviskt skriva där markören är? Hatar det och det bjuder jag på.)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Jag har inte tänkt på att markören är här när man citerar, jag har alltid flyttat den utan att tänka på det. Men detta känns helt fel så det blir både första och sista gången jag gör det. :D

Du skulle gått den som varnande exempel.

(Har du anammat A_NN_As exempel med att slaviskt skriva där markören är? Hatar det och det bjuder jag på.)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Varför vilja vara något man inte är?

Jag gillar min ålder. Jag gillar mig.
Om jag inte gillar mig får jag väl ändra mig.
Det är inte i åldern det sitter. Det sitter i huvudet.

Man ska inte ta sig själv på blodigt allvar. Det är inte alltid så lätt, men man kan ju försöka gilla livet :näsblod

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning