Det var ett tag sedan jag såg Titanic, men vad är det man behöver censurera i den?
Det syns ju bröst för bövelen! Sånt kan man inte visa här, livsfarligt. Vilket innebär att den scenen är bortklippt...
Det var ett tag sedan jag såg Titanic, men vad är det man behöver censurera i den?
Det syns ju bröst för bövelen! Sånt kan man inte visa här, livsfarligt. Vilket innebär att den scenen är bortklippt...
Ja då förstår jag, hela samhällsmoralen kan ju förstöras om någon skulle råka se ett par nakna bröst.
Exakt. Eller höra fula ord. Min syster såg A Good Day to Die Hard på bio här, vissa ljudspår var borttagna och ersatta med deras egna, som tydligt inte hörde dit då det var andra röster och dialoger som inte riktigt passade in... Och spelar de musik som innehåller ord som "fucking" eller liknande så är orden bortklippta. Inte tystade eller censurerade med pip, utan bortklippt, hörs inte att det skulle varit nåt mer ord med... De är härliga, de där kineserna.
De är inte bara roliga med censuren, textningen kan också vara underhållande
För länge sen såg jag en kinespiratad version av Sagan om ringen där ordet "Orcs" var översatt med "little bitch men"
På temat Die hard och textning så tror jag att det var någon av de första tre filmerna som de svenska översättarna hade översatt "Yippie-ka-yay motherfucker!" till "tjolahopp ditt as"...
Hmm, borde kanske ladda ned den?
Ja? Du ville ju de sa du...Det var ju värst va du bråkar hela tiden då.
Nu blir jag lite fundersam..
Verkar jag vara så kvinnlig?
I äm låst!
Nej. Filmen är tre timmar lång och man får se bröst i tre sekunder. Inte värt det.
Nej. Filmen är tre timmar lång och man får se bröst i tre sekunder. Inte värt det.
Inte värt det!? Du underskattar oss män...
Visserligen, den innehåller alla P:n ni vill ha i en film. Poker, Pang-pang och pattar, borde vara världens bästa grabbfilm!
Nu är det jEttesynd om mig. Jag har blivit vaccinerad mot läskiga sjukdomar och har skitont i ena armen. Och ser på en censurerad Titanic.
Aaaa, ska man ringa låssmed nu eller går det bra att ringa brandkåren tro?Tappat bort nyckeln?
Poker klarar jag mig utan i en film.
Censur är en läskig sjukdom, vore bra om kan man kunde vaccinera mot det!
Säker?
Visserligen, den innehåller alla P:n ni vill ha i en film. Poker, Pang-pang och pattar, borde vara världens bästa grabbfilm!
Vad har du för årsmodell och har du en sån här cool växelspaksförkortare som man kunde köpa från Hobbex?
borde vara världens bästa grabbfilm!
Ja? Du ville ju de sa du...
Va har du ringmärkt dig själv? I äm låst!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|