Tjita1
Guest
Åh. Sov gott då. Jag har inga, jag.
Åh. Sov gott då. Jag har inga, jag.
Sponsrar du med mat så jag orkar cykla hela vägen då?
du får ju mat när du kommer fram!
Och du klarar definitivt hela vägen utan mat, bara dricka vatten ^_^
Jag har cyklat 10 mil, det krävdes energi på vägen. Så du kan inte lura i mig nåt sånt här
Hej!
Tackar för info, det låter fint det där jag bokar gärna in mig som en av de 20 preliminärt om det går bra, jag bör vara ledig men ville mest helgardera ifall något skulle dyka upp du vet... skulle jag få mitt schema och det visar sig att jag inte kan så meddelar jag såklart det I god tid så att jag inte håller en plats I onödan, men jag sitter cärna med er om jag får och om jag kommer till festen
1. Kärringen
2. A_NN_A
3. Semper Idem
4. Bikerman75
5. 47nahoj
6. Rockmorsan
7. Ulvhamne
8. Enduro-bruden
9. Bushido
Jag har bokat bord till 19.00 för 20 personer så nu får ni fylla på, åtta styckna hittills!
Öh i namnet Karoline tydligen... Nåja det stämmer nästan iaf...
Sponsrar du?
Jag bjuder på en drink.
Jag kan bjuda på bullar!
Jamen då får du buda dem dit till 19.00 då för du skulle ju drulla in senare sin sömntuta!
Sponsrar du?
Vad fan är Strawtown? Nu har jag suttit i iaf 10 minuter och klurar på vad det är för nåt, men det går inte upp några ljus... Stråstad? Gräsbyn? Sugrörsort?
>__________<
Men HALLÅ!!
Vad kostar en T.o.R Strawtown - Stockholm då?
Vad fan är Strawtown? Nu har jag suttit i iaf 10 minuter och klurar på vad det är för nåt, men det går inte upp några ljus... Stråstad? Gräsbyn? Sugrörsort?
>__________<
Sjukt, jag har aldrig hajat att Plutthinken bor i Halmstad?
Låter ju som att hon bor i nån håla med hästar och hundar som springer kors och tvärs över vägbanorna så har tagit för givet att det finns nåt sånt ställe som heter Rörstad
Sjukt, jag har aldrig hajat att Plutthinken bor i Halmstad?
Låter ju som att hon bor i nån håla med hästar och hundar som springer kors och tvärs över vägbanorna så har tagit för givet att det finns nåt sånt ställe som heter Rörstad
Jag lever i SuperMariostad!!! Knasen är min kompis Luigi, mitt lamm är min prinsessa Peach. Den försvunna hästen är Yoshi!
Så transporterar jag mig till skolan via ett grönt rör. (PS, jag har bara rakat bort mustaschen, ska odla nytt till Movember!)
View attachment 393314
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari