Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ahh, en av veckans höjdpunkter är helt klart att ta en powernap efter jobbet såhär på Fredagen! :mattias

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu är det helg!:banana

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Ja just det! :tuttar

O ja icke-singlarna ska också vara med vid bordet, Ulvhamne, Rockmorsan o ja vi är en sorts teatergrupp The Kräjzy Peeps kallar vi oss för som arbetsnamn, alla som tycker de kvalar in i kategorien eller kan tänka sig att plinka lite på nån banjo eller så får vara med. Jorå...:banana:banana:banana

Har ingen banjo, dock har jag en Dobro:) tyvärr är jag rätt kass på att spela, men det är kul att träna:)

och för er som inte vet hur en Dobro låter, så kommerhär ett klipp
.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Igår kom jag på att jag hade missat att träna musklerna på insidan av låren (Adductor?), så jag letade upp en maskin för detta i gymmet. Idag har jag sådan träningsvärk så att det ser ut som jag har skitit på mig när jag går. :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag vet att det här är helt fel forum men jag kan inte låta bli:
Min pappa växte upp i Afrika. Med djur som hade ögon som lyser i mörket. Farliga djur, vackra djur. Hela min uppväxt har delvis bestått av minnen av ett europeiskt men ändå Afrika. Ormar, leoparder, apor.
Idag finns det vackra människor och djur där. Jag vet inte hur man hjälper dem eller rättar upp vad som är fel.
Det jag däremot vet är att jag har min fina Rediet där. Hon har vänner i skolan som Aynalem. De är flickor som utan mig (eller dig) inte får en chans i det Etiopiska samhället eller ens ÖVERLEVER det.). Rediet är HIV-positiv. Om någon av er orkar ge en 20 spänn eller ett par fotbollskor, en fin penna eller ett tröja som jag kan skicka med mina föräldrar... låt mig veta....:kär:kär:kär

Tjita1

Guest
Har ingen banjo, dock har jag en Dobro:) tyvärr är jag rätt kass på att spela, men det är kul att träna:)

och för er som inte vet hur en Dobro låter, så kommerhär ett klipp
.
Det där trodde jag kallades resonatorgitarr. Är det nåt annat eller är det bara ett annat namn på samma sak?

Halvdampis

Medlem
Gick med
30 Mar 2013
Hoj
TV4 Fact. -17
Jag vet att det här är helt fel forum men jag kan inte låta bli:
Min pappa växte upp i Afrika. Med djur som hade ögon som lyser i mörket. Farliga djur, vackra djur. Hela min uppväxt har delvis bestått av minnen av ett europeiskt men ändå Afrika. Ormar, leoparder, apor.
Idag finns det vackra människor och djur där. Jag vet inte hur man hjälper dem eller rättar upp vad som är fel.
Det jag däremot vet är att jag har min fina Rediet där. Hon har vänner i skolan som Aynalem. De är flickor som utan mig (eller dig) inte får en chans i det Etiopiska samhället eller ens ÖVERLEVER det.). Rediet är HIV-positiv. Om någon av er orkar ge en 20 spänn eller ett par fotbollskor, en fin penna eller ett tröja som jag kan skicka med mina föräldrar... låt mig veta....:kär:kär:kär

När, var och hur går jag tillväga?
Ålder på barnen? (Tänkte på klädstorlekar)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!