Buntband, gimpmask, buttplugg o silvertejp.
Funkar varje gång, bäst om man har en källare och lite kloroform som dom får lukta på oxå.
Slänger du in en gummiknytnäve och ett par levande kalkoner i mixen kommer jag frivilligt.
Buntband, gimpmask, buttplugg o silvertejp.
Funkar varje gång, bäst om man har en källare och lite kloroform som dom får lukta på oxå.
Men flickor, ni har inte prövat att plocka en karl som vill följa med frivilligt istället?
Det hade väl varit alldeles för enkelt. De vill tydligen ha svårfångade killar.
Av döma av mitt Facebook-flöde så är åtminstone 80% av kvinnorna där kroniskt urkassa på att välja kille.
Turligt nog så är sommaren, högsäsongen för drama, snart slut.
Du ligger efter idag. Vi har redan gjort det där fem ggr
Men flickor, ni har inte prövat att plocka en karl som vill följa med frivilligt istället?
Jag har inte sagt att han inte vill ha mig. Bara att han inte vet att jag vill ha honom...
Min kommentar riktade sig mer till den delen av kvinnorna på detta forum som går runt med ett färdigt kidnappningskit i väskan.
Men berätta det för honom då!!!!
Jag har inte sagt att han inte vill ha mig. Bara att han inte vet att jag vill ha honom...
Det vågar jag ju inte, det är ju där det största problemet ligger!
Do iiit.
Det borde inte vara så jävla svårt, men uppenbarligen är det det... Hur fan gör man för att komma förbi den där fegheten?
Det borde inte vara så jävla svårt, men uppenbarligen är det det... Hur fan gör man för att komma förbi den där fegheten?
Vad har du att förlora? Du har honom inte ännu eller hur o om han inte kan ta ärlighet o flirt från dig är han ändå inget att ha. Va rak o ärlig o säg vad du vill o passar det inte kan han dra ditt peppern ruttnat.
Jo, egentligen är det ju så enkelt. Men han är den första jag fått någon form av intresse för öht på väldigt länge, så antagligen tar jag det väl lite för seriöst. Så pass för mycket seriöst att det tycks vara omöjligt för mig att fatta mod och berätta hur läget är för min del. Varje gång jag tänker försöka blir det som en spärr, och det slutar med att jag tycker det är säkrast att vänta ut läget. Men samtidigt vet jag att jag hade blivit förbannad på mig själv om jag lät det glida mig ur handen.
Jo, egentligen är det ju så enkelt. Men han är den första jag fått någon form av intresse för öht på väldigt länge, så antagligen tar jag det väl lite för seriöst. Så pass för mycket seriöst att det tycks vara omöjligt för mig att fatta mod och berätta hur läget är för min del. Varje gång jag tänker försöka blir det som en spärr, och det slutar med att jag tycker det är säkrast att vänta ut läget. Men samtidigt vet jag att jag hade blivit förbannad på mig själv om jag lät det glida mig ur handen.
Det var fan lite varmt idag..
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |