Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Min kommentar riktade sig mer till den delen av kvinnorna på detta forum som går runt med ett färdigt kidnappningskit i väskan. :)

Men berätta det för honom då!!!! :7peta

Det vågar jag ju inte, det är ju där det största problemet ligger!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det borde inte vara så jävla svårt, men uppenbarligen är det det... Hur fan gör man för att komma förbi den där fegheten?

Vad har du att förlora? Du har honom inte ännu eller hur o om han inte kan ta ärlighet o flirt från dig är han ändå inget att ha. Va rak o ärlig o säg vad du vill o passar det inte kan han dra ditt peppern ruttnat. :6surkart

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vad har du att förlora? Du har honom inte ännu eller hur o om han inte kan ta ärlighet o flirt från dig är han ändå inget att ha. Va rak o ärlig o säg vad du vill o passar det inte kan han dra ditt peppern ruttnat. :6surkart

Jo, egentligen är det ju så enkelt. Men han är den första jag fått någon form av intresse för öht på väldigt länge, så antagligen tar jag det väl lite för seriöst. Så pass för mycket seriöst att det tycks vara omöjligt för mig att fatta mod och berätta hur läget är för min del. Varje gång jag tänker försöka blir det som en spärr, och det slutar med att jag tycker det är säkrast att vänta ut läget. Men samtidigt vet jag att jag hade blivit förbannad på mig själv om jag lät det glida mig ur handen. :brinnerup

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jo, egentligen är det ju så enkelt. Men han är den första jag fått någon form av intresse för öht på väldigt länge, så antagligen tar jag det väl lite för seriöst. Så pass för mycket seriöst att det tycks vara omöjligt för mig att fatta mod och berätta hur läget är för min del. Varje gång jag tänker försöka blir det som en spärr, och det slutar med att jag tycker det är säkrast att vänta ut läget. Men samtidigt vet jag att jag hade blivit förbannad på mig själv om jag lät det glida mig ur handen. :brinnerup

Dåså, att bli förbannad på sig själv är dumt. "Inget" har du redan, så om du visar intresse utan att få gensvar är du bara tillbaka där du är nu, alltså inget förlorat men du har allt att vinna. :) Och gällande distans föreslår jag att du lyssnar på Blöjan och inte Jävla Peter. Klart att koalan ser det ur den bekväma vinkeln, något annat skulle ju kunna rubba hans sömnvanor. ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Snoozers loosers. ;) Bara kör!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Gick det över :va

Det var fan lite varmt idag..

Jag vet inte riktigt om jag känner mig bekväm med att hålla med Blöjan såhär mycket Swish.
Är du snäll och säger till objektet att han upptar allas vårt medvetande och att vi vill veta om det är ömsesidigt.

Att jag håller med Katten är jag van vid. +1 på att inte lita på Peter som i mitt tycke planerar lite väl mycket. Det kan hända att det inte blir något. Det kan hända att det snabbt går över. Det kan hända att det ger dig så mycket positivt att du inte behöver något annat positivt någonsin igen ;)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!