Alltså för fan, jag blev nyss nekad att köpa en trisslott! Tjommen i kassan hävdade å det bestämdaste att jag inte såg ut att vara en dag över 18. Hade inget leg med mig eftersom jag bara skulle köpa potatis, och det brukar man inte behöva visa leg för... Nu är jag lite purken!
Skärp dig, det är 18 på lotter, spel, receptfri medicin, cigg och folköl. Ser du ut att vara under 25 (vilket är helt o hållet upp till personen i kassan) så ska leg. visas om inte annat MINST vara med. Men potatisen är du safe på iaf
Jag skulle även neka dig att köpa t.ex snus eller cigg om du kom in i en onepiece (fckn jäkla bebis-/sparkdräkt), trots att du hade leg. med dig ^_^
Om man leggar folk är man ju ett verktyg av statligt förtryck!
... Du är fel
Jag är helt klart för registrering av allt sorts folk, ju mindre anonyma vi är desto trevligare blir människor mot varandra.. tror folk skulle börja tänka till lite extra.
Du ska få en instruktion:
1) Skriv ihop nåt du står för när du är nykter, lagom balans mellan seriöst och flört, alltså förbered ett meddelande via lämplig applikation
2) Ställ ett alarm på ca 2.5 h
3) Stjälp i dig en vinare eller två
4) När alarmet ringer trycker du på Send-knappen
Sen kan du däcka o invänta svar till morgonen.
Det där är ju bra och fint.
Mer vetenskapligt är att man ställer upp en rad önskade egenskaper, uppspaltat och snyggt (Börvärde).
Sedan gör man en likadan lista för faktiska egenskaper (Ärvärde).
Sedan gör man en liten jämförelse för att se vilka faktorer som korrelerar.
Därfefter räknar man upp de faktorer som INTE stämmer och prövar om inte de kan ersättas med blind, vanvettig men ändå rätt härlig kärlek.
Kan så vara fallet så talar man om det för vederbörande antingen med:
Rosor och trumpetstötar
Ridandes på en elefant, alladinstyle.
I förbifarten "jag tycker om dig och är definitivt kär i dig på riktigt"
Inlåsning i källare tills personen begriper att denne är älskad
Men upp med listorna nu så hjälper vi dig, vi vetenskapsfolk
Skärp dig, det är 18 på lotter, spel, receptfri medicin, cigg och folköl. Ser du ut att vara under 25 (vilket är helt o hållet upp till personen i kassan) så ska leg. visas om inte annat MINST vara med. Men potatisen är du safe på iaf
Jag skulle även neka dig att köpa t.ex snus eller cigg om du kom in i en onepiece (fckn jäkla bebis-/sparkdräkt), trots att du hade leg. med dig ^_^
Jag sitter å väntar på att tråden ska dra igång med "kort-på-mig-så-ni-känner-igen-mig"-grejen. Hmmmm... fast de flesta av oss vet ju redan hur de andra ser ut... eller hur är det med det...?
Hallå där!!! Det är ju JAG som är Tjerring här!
Du ska få en instruktion:
1) Skriv ihop nåt du står för när du är nykter, lagom balans mellan seriöst och flört, alltså förbered ett meddelande via lämplig applikation
2) Ställ ett alarm på ca 2.5 h
3) Stjälp i dig en vinare eller två
4) När alarmet ringer trycker du på Send-knappen
Sen kan du däcka o invänta svar till morgonen.
Skämt åtsido: Swishan, ska inte du med på SH-festen?
Ja vi pratar om vädret när ingen håller med oss... så vuxet och svenskt av dig....
Det var ju ett skitbra tips! Det får jag testa!
Sh-festen? När är den?
30 november på Allstar... du MÅSTE ju komma ju! Vi har hittills typ 10-12 personer!
Kommer det bara 10-12 personer?
Men jag är ju så barskrapad just nu. Var nere i England och såg på British Superbike-finalen nu i helgen, och så har jag köpt en ny bil. Så nu är det inte proppfullt på kontot direkt.
Det handlar inte om att han bad om leg, utan att på ett sjukt snorkigt sätt framförde att jag absolut inte kunde vara en dag över 18.
... nu förstår jag varför du aldrig får din hoj ihopskruvad... du håller fortfarande på med dina listor...
Snacka om skillnad från igår till idag härinne. Man kan ju tro att zombieapokalypsen satt igång idag och alla va döa igår.
Zombies finns alltså inte på riktigt. Än.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|