Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Utan att tänka mig för har jag joinat ett Movember-Team.

http://se.movember.com/

Jag måste alltså odla mustasch hela november, vilket innebär att den kommer att vara som störst och prydligast under SH-festen. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Du såg Brobergs snygga mustasch och kände att det där bara måste ju dra till sig kvinns :brynad

Jag måste alltså odla mustasch hela november, vilket innebär att den kommer att vara som störst och prydligast under SH-festen. :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Du är alltså en av mina hängomkringare. Kan jag använda dig till att utföra vissa speciella uppdrag då?
:brynad
Couuuuuuld beee... what do you... eh... :crash

:crash Ojojoj! Två gånger ANNA i en källare, det kan aldrig sluta gott för den som lockas dit då. :krama
Åneh vi är sååå snElla så... du kan föööölja med oss änywär... :7peta:lol:rofl:3freak:banana:glömdet

Det gäller väl bara så länge det ligger i en tunna va ? Du borde ligga i en tunna ^_^

Jag kan ligga både här o där bara dä ä bekvämt... ä de fint i en tunna så visst...

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Så väl sammanfattat :D

Couuuuuuld beee... what do you... eh... :crash

Åneh vi är sååå snElla så... du kan föööölja med oss änywär... :7peta:lol:rofl:3freak:banana:glömdet

Jag kan ligga både här o där bara dä ä bekvämt... ä de fint i en tunna så visst...

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Det där gäller bara destillerade drycker. Viner förändras även i flaska eftersom korkarna inte är helt täta. Ur täthetssynpunkt är skruvkorken tätast, på andra plats naturkork och otätast är plastkorkarna. Varsågod.
En bra kork ska vara helt tät. Och ibland kan det vara svårt att veta om ett vin är korkskadat om man inte redan innan vet hur vinet ska smaka. Inte alla korkskadade vin som luktar/smakar blöt källare. Händer att viner bara blir utdömda som "inte goda" när de egentligen är lätt skadade. (och när man luktar på korken i samband med vin är det för att leta tecken på korkskada)

Jag köper alltid med skruvkork om det går. En polare tycker att det är WT med skruvkork och säger att vin ska ha riktig kork. Jag brukar kalla honom traditionalist och bakåtsträvare.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
En bra kork ska vara helt tät. Och ibland kan det vara svårt att veta om ett vin är korkskadat om man inte redan innan vet hur vinet ska smaka. Inte alla korkskadade vin som luktar/smakar blöt källare. Händer att viner bara blir utdömda som "inte goda" när de egentligen är lätt skadade. (och när man luktar på korken i samband med vin är det för att leta tecken på korkskada)

Jag köper alltid med skruvkork om det går. En polare tycker att det är WT med skruvkork och säger att vin ska ha riktig kork. Jag brukar kalla honom traditionalist och bakåtsträvare.

Jag har alltid hävdat att en bra kork måste vara tät. För en kork är inte särskilt smart o då hjälper det ju alltid att ha lite stålar för att få vänner... :crash

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Jag har ju redan mustasch...:va Rakar fan inte av den bara för att odla under just november, det får vara :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin