Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vem i helvete vågar sig på att sno min hoj på detta vis? :mad

ImageUploadedByTapatalk1383751131.208012.jpg

ImageUploadedByTapatalk1383751146.990367.jpg

Varför gör man sig besväret o riskerar att bli upptäckt? Det är typ 24 balkonger med utsikt över parkeringen och minst 90% av mina grannar är väldigt skvallriga och nyfikna. Huset ligger ca 5-10 meter från där Keffe stod. Jag fattar fan inte. PETER!!!!!!!!! :6surkart

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

View attachment 394430

View attachment 394431

Varför gör man sig besväret o riskerar att bli upptäckt? Det är typ 24 balkonger med utsikt över parkeringen och minst 90% av mina grannar är väldigt skvallriga och nyfikna. Huset ligger ca 5-10 meter från där Keffe stod. Jag fattar fan inte. PETER!!!!!!!!! :6surkart
Det besväret för en hoj som inte funkar(?)!:hihi

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Vem i helvete vågar sig på att sno min hoj på detta

Ja du, min gissning är ju att Keffe i brist på kärlek från sin ägare körde en Houdini och bröt sig loss själv för att rymma hemifrån. :mattias

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

View attachment 394430

View attachment 394431

Några minuters jobb, om ens det, antagligen i en såndär stylish hoodie dragen över huvudet.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det besväret för en hoj som inte funkar(?)!:hihi

Den funkade visst, suck häng med i svängarna.

Ja du, min gissning är ju att Keffe i brist på kärlek från sin ägare körde en Houdini och bröt sig loss själv för att rymma hemifrån. :mattias

:6surkart Keffe & jag älskade varandra. Han står säkert i gråter nånstans nu alldeles frusen. :(

Några minuters jobb, om ens det, antagligen i en såndär stylish hoodie dragen över huvudet.

Det hittades även en råååsa filt på platsen. :va

Nu står han under kärleksfull omvårdnad i tyresö.

Som du sa, Peter knäckte låset med händerna och slet av vajern. Av kärlek fick han styrka.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ok singeltråden.. I kväll så var jag med om att en (tysk) tjej mitt på dansgolvet började knäppa upp min skjorta och kladda på mig och prata tyska. Förskräckt som jag blev så sa jag Schweden schweden über alles! Då gick hon.. Vad borde jag gjort annorlunda?

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Ok singeltråden.. I kväll så var jag med om att en (tysk) tjej mitt på dansgolvet började knäppa upp min skjorta och kladda på mig och prata tyska. Förskräckt som jag blev så sa jag Schweden schweden über alles! Då gick hon.. Vad borde jag gjort annorlunda?

Du skulle ha knäppt upp hennes skjorta/blus och kladdat tillbaka, och pratat svenska. ;)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Du skulle sagt Schultern über alles. I övrigt inga fel.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Det beror väl på om du ville :ligga eller inte. :D

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton

Tur att du handlade så rådigt och kvicktänkt. Annars kanske du hade avlat en halvtysk avkomma. :D
Vuxna män ska la för fan inte bli förskräckta av kvinnliga inviter, var det en skräcködla? Eller ett åkerspöke? :D

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin