PippiT
Professionell mobbare
PippiT, bara för att vi finns i din omgivning så betyder det inte att vi är jämngamla med dig, vi finns här mer av sympatiskäl.
Men jag e ju 3669 år i lyxförpackning.
PippiT, bara för att vi finns i din omgivning så betyder det inte att vi är jämngamla med dig, vi finns här mer av sympatiskäl.
Är det något fel på att vara 50?
50
O ingen kommenterade min fina jEttestora jEttenya tatoo... :-(
Har det funnits bild på den?
Har Peter smittat dig?
Är du runt 50?
Mkt åldersnojor och grejer här nu, höstdepressioner?
Ryck upp er! Det är ju Fredag!
Skönt med fredag bira och fotboll
Är det något fel på att vara 50?
50
Lite. Eller så berodde det på att jag gick upp halv tre enligt den lokala tiden här, så jag var lite trött vid åtta.
Jo, ibland känns det så. Framför allt de gånger i Singapore när jag varit ute med folk som är 10-15 år äldre än mig och som orkar hålla igång mer och längre... Min kompis som var på besök från Sverige förra veckan kallade mig pensionär, så 50 kanske inte ens räcker.
Själv försov jag mig i morse, vaknade 05:42 och va nere i bilen 05:47 o hann både borsta tänder, leta fram kläder, packa frukostmackan o fixa till håret. RallyPippi är vääääldigt vääääldigt trött nu.
Har det funnits bild på den?
Kolla upp det där...eller går du upp väldigt tidigt?
Själv försov jag mig i morse, vaknade 05:42 och va nere i bilen 05:47 o hann både borsta tänder, leta fram kläder, packa frukostmackan o fixa till håret. RallyPippi är vääääldigt vääääldigt trött nu.
Nu har ja skummat igenom halva ot utan att hitta nån bild så tror inte de. Å då e de ju svårt att säga att den e frän utan att låta lika övertygande som en dagisfröken
Om vi nu ska skryta så sov jag till kl 15.00.
Jepp... fast varken ny eller stor...
Kolla efter någon i brygga får vi se om du kan lista ut vad den stackars tatueringen är...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|