Singeltråden

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Nu är du nog lite kinkig ( eller halvkinkig). 9 grader varmt klockan 9 på morgonen och soligt den 16 November,tycker i alla fall jag är fint väder:)

Det tycker jag också, så det blev en liten nett tur på 17 mil idag som avslutades med en heltvätt av hojen.
Nu är den ren o fin inför nästa tur.
Om detta fina väder står sig ett tag till hinner jag nog passera 1700 i år. :)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det tycker jag också, så det blev en liten nett tur på 17 mil idag som avslutades med en heltvätt av hojen.

Åkte du några kul vägar?

Halvdampis

Medlem
Gick med
30 Mar 2013
Hoj
TV4 Fact. -17

Okej okej......
Är det likadant väder imorgon så ska jag ta mig en sväng.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Men vafan.. "sevärda filmer".. det beror ju på vem du frågar vad som är sevärt :crash

Men här är lite tips:

World War Z , bra zombierulle. enda nackdelen att den inte innehöll någon clown.

Zero dark thirty , "baserad på verkligheten" om när dom jagade usama bin laden, påminner om Hurt Locker-filmen

Red 1 & 2 , jag brukar avsky actionkomedier, men tyckte av nån anledning dessa var kul. Självklart rätt löjliga, men kul.

Oblivion, typ sci-fi..

Och sist men inte minst, Despicable Me 2. Enda kommentaren till den är:
despicable_me_2_minions-picture1.jpg

Wow. Du kan verkligen svara seriöst för en gångs skull, då kikar jag på dina alternativ. :fyllisar

Despicable me 2 vill jag se, hade redan börjat men avbröt för den vedervärdiga textningen som numera är populärt om man nu laddar hem filmer. Folk saknar språkvett :huvet

Blir en ensam helg för min del så vill gärna hålla mig själv lite ompysslad så att säga...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag fick bara ihop 450mil. :gråta:)

Meh va!?!? Jag fick ihop 250 på lilla G och är uppe i ca 70 på Sürran, för o inte tala om alla jefla mil jag gjorde på skolan i våras, o jag har barn o hund o villa, nackspärr o... o... o... va fasen gör du med din fritid karl?!?! :va

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Meh va!?!? Jag fick ihop 250 på lilla G och är uppe i ca 70 på Sürran, för o inte tala om alla jefla mil jag gjorde på skolan i våras, o jag har barn o hund o villa, nackspärr o... o... o... va fasen gör du med din fritid karl?!?! :va

Jag sitter väl hemma och är bitter antar jag. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det handlar inte om hur många mil man kört. Det handlar om hur mycket glädje man får ut av milen man kört.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Öh, ja o glädje får man av att sitt o vara bitter? Så kan det va... :glömdet

Jag var inte så allvarlig, jag har aldrig varit så obitter i hela mitt liv som jag har varit den här säsongen. :banana

Och som A_NN_A säger så gäller det att få ut så mycket glädje man kan av de mil man kör, jag har därför avstått från att köra när det har varit allt för trist väder t.ex.

Jag har kört en del roliga mil, t.ex. ihop med A_NN_A och hojen i hennes avatar, men av någon anledning så såg jag mest hennes hoj bakifrån. :) Tur att hon inte hade Duccen, då hade hon försvunnit som en liten prick vid horisonten.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag var inte så allvarlig, jag har aldrig varit så obitter i hela mitt liv som jag har varit den här säsongen. :banana

Och som A_NN_A säger så gäller det att få ut så mycket glädje man kan av de mil man kör, jag har därför avstått från att köra när det har varit allt för trist väder t.ex.

Jag har kört en del roliga mil, t.ex. ihop med A_NN_A och hojen i hennes avatar, men av någon anledning så såg jag mest hennes hoj bakifrån. :) Tur att kan inte hade Duccen, då hade hon försvunnit som en liten prick vid horisonten.

Jag är inte heller någon miljagare, hade fått ihop fler mil trots övrigt om jag varit det... Bara retas... :krama

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
0mil såhär långt. Troligen samma nästa säsong, siktar på det :tummenupp

Anna talar som en sann Ducatiälskare, hon har hajjat!

Edit: Pluttan: jag rekommenderar en dokumentärserie om du är ensam och vill slå ihjäl timmarna. Life of Plants är en fantastisk Attenboroughserie.

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...