Tjerringen
Har klampat in igen
View attachment 394876
Hörde att ni gillar clowner.
Fresten, den där clownen håller på och bleker slingor på 80-talsvis... har han h-h-hockeyfrilla också?
View attachment 394876
Hörde att ni gillar clowner.
Nu är du nog lite kinkig ( eller halvkinkig). 9 grader varmt klockan 9 på morgonen och soligt den 16 November,tycker i alla fall jag är fint väder
Det tycker jag också, så det blev en liten nett tur på 17 mil idag som avslutades med en heltvätt av hojen.
Nu är den ren o fin inför nästa tur.
Om detta fina väder står sig ett tag till hinner jag nog passera 1700 i år.
Åkte du några kul vägar?
Det tycker jag också, så det blev en liten nett tur på 17 mil idag som avslutades med en heltvätt av hojen.
1700 mil är bra, själv har jag fått ihop 1100
Okej okej......
Är det likadant väder imorgon så ska jag ta mig en sväng.
Men vafan.. "sevärda filmer".. det beror ju på vem du frågar vad som är sevärt
Men här är lite tips:
World War Z , bra zombierulle. enda nackdelen att den inte innehöll någon clown.
Zero dark thirty , "baserad på verkligheten" om när dom jagade usama bin laden, påminner om Hurt Locker-filmen
Red 1 & 2 , jag brukar avsky actionkomedier, men tyckte av nån anledning dessa var kul. Självklart rätt löjliga, men kul.
Oblivion, typ sci-fi..
Och sist men inte minst, Despicable Me 2. Enda kommentaren till den är:
Jag fick bara ihop 450mil.
Meh va!?!? Jag fick ihop 250 på lilla G och är uppe i ca 70 på Sürran, för o inte tala om alla jefla mil jag gjorde på skolan i våras, o jag har barn o hund o villa, nackspärr o... o... o... va fasen gör du med din fritid karl?!?!
Jag sitter väl hemma och är bitter antar jag.
Det handlar inte om hur många mil man kört. Det handlar om hur mycket glädje man får ut av milen man kört.
Öh, ja o glädje får man av att sitt o vara bitter? Så kan det va...
Jag var inte så allvarlig, jag har aldrig varit så obitter i hela mitt liv som jag har varit den här säsongen.
Och som A_NN_A säger så gäller det att få ut så mycket glädje man kan av de mil man kör, jag har därför avstått från att köra när det har varit allt för trist väder t.ex.
Jag har kört en del roliga mil, t.ex. ihop med A_NN_A och hojen i hennes avatar, men av någon anledning så såg jag mest hennes hoj bakifrån. Tur att kan inte hade Duccen, då hade hon försvunnit som en liten prick vid horisonten.
Det handlar inte om hur många mil man kört. Det handlar om hur mycket glädje man får ut av milen man kört.
Wow. Du kan verkligen svara seriöst för en gångs skull, då kikar jag på dina alternativ.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|