Fast nu pratar ju inte jag asfalt alls egentligen, utan sviktande, fasta underlag. Säg t.ex hårt packat paddex vs en dm lös sand på en ridbana. Asfalt räknar jag liksom inte riktigt som sviktande. Att ta det lugnt på extremhårt eller extremmjukt hör ju enbart till allmänt vett.
Och för att ingen ska bli bitter över hästsnacket så är sensmoralen av det hela följande:
Rid lugnt om underlaget är väldigt hårt.
Surfin Birds... oh so you have heard...Nää, det gör bara fåglar...
Hen e på semester. Han sa nåt om Singapore eller vad det var......
View attachment 395259
Nähe???????
Nej jag ser skillnad på en häst och en ekorre. Och för den delen är ekorren en dryg typ som bara ska ha och ha.Surfin Birds... oh so you have heard...
http://vimeo.com/36415208
Säker på att det inte var en sån HÄR du såg?
View attachment 395261
Det där är en lögn!!!!!
NEJ!!!
Nej jag ser skillnad på en häst och en ekorre. Och för den delen är ekorren en dryg typ som bara ska ha och ha.
Det här med att sova är inte min grej, uppenbarligen.
Inte alla som ser skillnad på ekorrar o andra djur... jag träffade en liten kille för ett tag sen som trodde min hund va en ekorre. Han var helt säker på att så var fallet.
Aaaa... jag brukar kalla honom Bengalisk jEtteEkorre
Inte alla som ser skillnad på ekorrar o andra djur... jag träffade en liten kille för ett tag sen som trodde min hund va en ekorre. Han var helt säker på att så var fallet.
Det finns ett test för det där. Ge honom en nöt och kolla om han far upp i ett träd och gömmer nöten i en hålighet för att genast glömma var han gömt den.
Han är väldigt förtjust i sina egna nötter iaf, den saken är säker...
Fast nu pratar ju inte jag asfalt alls egentligen, utan sviktande, fasta underlag. Säg t.ex hårt packat paddex vs en dm lös sand på en ridbana. Asfalt räknar jag liksom inte riktigt som sviktande. Att ta det lugnt på extremhårt eller extremmjukt hör ju enbart till allmänt vett.
Hen e på semester. Han sa nåt om Singapore eller vad det var......
Inte min heller
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |