Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är inte ett dugg synd om er. Jag har "sovit" i en hydda på stranden med dålig, dundrande AC och ickefungerande fläkt, och med ödlor som skriker utanför plus diverse andra konstiga ljud. I två nätter. Mig är det synd om. :cool:

Så nu tröstar jag mig med frukost på stranden, tittandes på det glittrande vattnet och en orkan som härjar långt där ute. Ska unna mig en massage också innan det bär av tillbaka till Singapore.

Jag hade tagit en hydda på stranden utan ac o med ödlor i sängen om jag fick välja det istället för minusgraderna här hemma.
Öronproppar is the scheit.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag har ingen större chans att vara aktiv. Känns lite så här för tillfället för min nya laptop helt plötsligt la av och mitt examensarbete hindras än en gång. Vi får se om tapatalk vill samarbeta den här gången. :död

Bifogat

• uploadfromtaptalk1385452420007.jpg
    uploadfromtaptalk1385452420007.jpg
    40.6 KB · Visningar: 36

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag har ingen större chans att vara aktiv. Känns lite så här för tillfället för min nya laptop helt plötsligt la av och mitt examensarbete hindras än en gång. Vi får se om tapatalk vill samarbeta den här gången. :död

Lider med dig vet hur de känns...
Visa dagar känns de bara som ju mer man försöker desto mer skiter sig, antar att de bara e att fortsätta dunka huvudet i vägen, för eller senare går något sönder, men man gav iaf inte upp.

Idag ska jag få betalt för att se volbeat och träffa en trevlig donna, helt klart värt en 20h arbetsdag.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det är inte ett dugg synd om er. Jag har "sovit" i en hydda på stranden med dålig, dundrande AC och ickefungerande fläkt, och med ödlor som skriker utanför plus diverse andra konstiga ljud. I två nätter. Mig är det synd om. :cool:

Så nu tröstar jag mig med frukost på stranden, tittandes på det glittrande vattnet och en tornado som härjar långt där ute. Ska unna mig en massage också innan det bär av tillbaka till Singapore.

Ja, verkligen jättestackars. :tungan

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Säljer du dig som resesällskap åt kvinnor eller vad är det frågan om? :va

Haha nej extraknäcker som scensarbetare och sist träffa ja en glad liten tjej men i tumultet glömde jag ta hennes nummer vilket jag grämt mig över sen dess. :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning