Jag har hittat drömkvinnan
Eller ja, hon ska ju va äldre än 17 år såklart, och framförallt inte norsk.. men annars så!
Jag har hittat drömkvinnan
http://www.youtube.com/watch?v=nNxeRBi1KvM
Eller ja, hon ska ju va äldre än 17 år såklart, och framförallt inte norsk.. men annars så!
Hon fuskar ju helt klart med egenvikt på 52kg. Prova det där med permanentmonterad 50kg ölmage!
Ser att den där tjejen som Jävla Peter kärat sig ner har kommit på tal även här i singeltråden. Jag måste ändå bidra med en fråga. Mår mandomen bra av en tjej som är så grym att hon överglänser en?
En person som är trygg i sin manlighet borde väl inte ha några som helst problem med det. Synsättet att kvinnan ska vara svagare och hjälplös borde platsa på antikrundan.
Mår mandomen bra av en tjej som är så grym att hon överglänser en?
Tror inte jag hittat mig bara lammkött/pojkvän/sexleksak. Han är nog också en riddare på den vita hästen.
Sitter här med en laptop som han lånat ut till mig så jag inte behöver sitta och halka efter ordentligt inför presentationen.
Ser att den där tjejen som Jävla Peter kärat sig ner har kommit på tal även här i singeltråden. Jag måste ändå bidra med en fråga. Mår mandomen bra av en tjej som är så grym att hon överglänser en?
...
Mår mandomen bra av en tjej som är så grym att hon överglänser en?
Förstår inte varför man ska hålla på vara så försvarsfull om att man är bäst, starkast och vackrast. Det finns alltid någon som är bättre än dig på något, kör ditt egna race och uppskatta andra som är bra på saker. Vill du vara bra på att trä synålar med rumpan så kör hårt! Men inte behöver man bli så upprörd för att det sen kommer någon av något kön som också visar sig vara väldigt duktig eller bättre på trä synålar med rumpan, ta det som inspiration att bli bättre om det är viktigt för dig. Även om du blir världsbäst på att trä synålar med rumpan så är du fortfarande bara en person som kan trä synålar med rumpan och hur värdefullt är det? Tänk på det! Sen lever vi alla glada i resten av våra liv
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|