Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Tror inte jag hittat mig bara lammkött/pojkvän/sexleksak. Han är nog också en riddare på den vita hästen.

Sitter här med en laptop som han lånat ut till mig så jag inte behöver sitta och halka efter ordentligt inför presentationen. :kär

Ser att den där tjejen som Jävla Peter kärat sig ner har kommit på tal även här i singeltråden. Jag måste ändå bidra med en fråga. Mår mandomen bra av en tjej som är så grym att hon överglänser en? :7peta

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Förresten, hur kommer man att känna igen er som skall på festen imorrn?
Själv heter jag Björn (IRL) och ser ut ungefär såhär:

2012-11-23_192043.jpg

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ser att den där tjejen som Jävla Peter kärat sig ner har kommit på tal även här i singeltråden. Jag måste ändå bidra med en fråga. Mår mandomen bra av en tjej som är så grym att hon överglänser en? :7peta

En person som är trygg i sin manlighet borde väl inte ha några som helst problem med det. Synsättet att kvinnan ska vara svagare och hjälplös borde platsa på antikrundan.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
En person som är trygg i sin manlighet borde väl inte ha några som helst problem med det. Synsättet att kvinnan ska vara svagare och hjälplös borde platsa på antikrundan.

Jag ville väl mest se vad männen här i tråden hade för svar på det.

Det är ett faktum att ju mer vältränad man är så är det inte lika lätt att hitta någon som träffa en (på något sätt).

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Karoline tyckte Allstar att jag hette så det får duga när du talar om vem som bokat bordet du ska till. Själv ser jag ungefär ut så här. Kan inte garantera att jag hälsar med tungan utsträckt däremot. :hihi

moi.jpg

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Tror inte jag hittat mig bara lammkött/pojkvän/sexleksak. Han är nog också en riddare på den vita hästen.

Sitter här med en laptop som han lånat ut till mig så jag inte behöver sitta och halka efter ordentligt inför presentationen. :kär

Det gäller bara att vara så wikked att ingen överglänser en. Sen om hon råkar vara lite starkare någon dag må ju det vara hänt.

Edit: vi tänker visst rätt lika ibland, Peter och jag :)

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag ser ut såhär!! Alltid!! :mad: :4skrika

DSC_1069.jpg

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
Förstår inte varför man ska hålla på vara så försvarsfull om att man är bäst, starkast och vackrast. Det finns alltid någon som är bättre än dig på något, kör ditt egna race och uppskatta andra som är bra på saker. Vill du vara bra på att trä synålar med rumpan så kör hårt! Men inte behöver man bli så upprörd för att det sen kommer någon av något kön som också visar sig vara väldigt duktig eller bättre på trä synålar med rumpan, ta det som inspiration att bli bättre om det är viktigt för dig. Även om du blir världsbäst på att trä synålar med rumpan så är du fortfarande bara en person som kan trä synålar med rumpan och hur värdefullt är det? Tänk på det! Sen lever vi alla glada i resten av våra liv :krama

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Hmm, man kanske skulle ta hissen upp till Skybaren och se om de har något roligt alkoholfritt alternativ. :banana

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Förstår inte varför man ska hålla på vara så försvarsfull om att man är bäst, starkast och vackrast. Det finns alltid någon som är bättre än dig på något, kör ditt egna race och uppskatta andra som är bra på saker. Vill du vara bra på att trä synålar med rumpan så kör hårt! Men inte behöver man bli så upprörd för att det sen kommer någon av något kön som också visar sig vara väldigt duktig eller bättre på trä synålar med rumpan, ta det som inspiration att bli bättre om det är viktigt för dig. Även om du blir världsbäst på att trä synålar med rumpan så är du fortfarande bara en person som kan trä synålar med rumpan och hur värdefullt är det? Tänk på det! Sen lever vi alla glada i resten av våra liv :krama

Kloka ord.

Det där med att "tävla" mot andra, medvetet eller omedvetet beror väl på vem man är som person. Jag är född tävlingsmänniska (varifrån de generna kommer är en gåta, varken farsan eller morsan är tävlingsmänniskor). För mig blir det lätt en race utan att jag tänker på det. Dock är jag mer ödmjukt inställd till det idag. (Bortsett från min och klubbens bästa bänkpressarens tävling om flest chins, han ligger bara en fler än mig). Jag jämför mig gärna med andra men försöker att inte göra det i den mån jag mår dåligt av. Om jag inte jämför mig med de som är bättre och därmed inte strävar efter att bli bättre skulle jag inte sitta här, precis här, idag.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum