Näh, det där var bara för bullskämtet, du har så fina riktiga muskler så!De kanske inte är muskler utan luft?
Hmmm.... vette den... tror mest att vi bar omkring på eller klappade lite rart på varann...Men frågan alla vi som inte var där, (Jag. Plåthinken och Alleycat), funderar på är: Blev det några nya par?
Vilka är bakis idag?
Japp, jag får väl erkänna att jag troligtvis inte kommer bygga några underverk idag direkt..
Men så farligt bakis är jag inte, dricker nästan aldrig så blir rätt sliten när jag väl gör det..
Mja, tant Tjerring är inte helt piggelin, förra året gick jag o yogade dan efter, idag nöjer jag mig med att dricka kaffe o punsch med familjen o en koreansk kollega.
Sist raglade jag runt och kollade på en skitgammal båt dagen efter. Inte helt i skick. Varken jag eller båten.
Båten kan ju iofs skylla på att den legat sänkt in några 100-tals år innan den lades upp för åseende...
Nånting säger mig att Slöis också hade varit ganska sänkt nån sväng där innan, så de hade kanske nåt gemensamt ändå...
Hm, allvarligt talat. Nästa gång.
Jag var där. Bara så ni vet!
Ja, då får du haka på. Blöjan behöver fler axlar
Ja men det kändes som vi konserverats i samma vätska.Båten kan ju iofs skylla på att den legat sänkt in några 100-tals år innan den lades upp för åseende...
Jo fast jag var sänkt på land.Nånting säger mig att Slöis också hade varit ganska sänkt nån sväng där innan, så de hade kanske nåt gemensamt ändå...
Att sitta i bilen på gatan utanför räknas inte.
Görejuvisste!
Då var jag också på plats
Då var jag också på plats
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|