Tjerringen
Har klampat in igen
Jamen ja visste att det var nåt... du verkar vara riktigt tjenis med Fröken Otur!Nix faktiskt helt klant fri dag! Jobbade i källaren
vist nån tyckte att min bil skulle tagas med spritpenna men de gick bort med en tuss spolarvätska.
Hmmm... det första jag tänkte på när du sa att du hade haft ont så länge utan anledning var nån form av inflammation. Det brukar funka rätt bra med Zon då. Vänta inte så länge nästa gång människa!!Gomorron på er. Det funkade att smörja in knät o överdelen av vaden med Zon igår innan jag kröp i säng så idag är det helt ok. Får fortsätta att smörja in morgon o kväll ett tag så kanske det försvinner av sig självt. Jag e helt enkelt expert.
Det var så måååånga bilder... o tanten i rosa byxor verkar helt krejzy. Henne ska du hålla dig långt borta ifrån på nästa fest, hon skulle bara lura dig att göra bus... tja han med Skägget är lite samma lika knasig han...Fan va tyst det blev här inne efter att bilderna dök upp. Har ni auktion på de bilder som inte är rumsrena eller?