PippiT
Professionell mobbare
Jag bakar mina egna bullar nu, jag e fan trött på att vänta på utlovade bullar hela jävla tiden. :mad
Jag bakar mina egna bullar nu, jag e fan trött på att vänta på utlovade bullar hela jävla tiden.
När ska du lära dig att göra en ordentligt?
Hos mig funkar det fan i mig med :mad :jävlaclownskitunge
Jag bakar mina egna bullar nu, jag e fan trött på att vänta på utlovade bullar hela jävla tiden. :mad
Hmmm... säger han som hade en kamera men missade allt tjejpussande på SH-festen...Glöm inte kameran
Man ska inte blanda in ägget i köttet, det ska vara på utsidan...Och om den var panerad gissar jag att ägg var inblandade.
Storm är bara ett annat ord för när atmosfären släpper väder. Varför kan den inte göra det lite mer privat som på typ sydpolen eller nåt så vi slipper eländet!Blås inte för min skull. Jag klarar mig utan storm.
Storm är bara ett annat ord för när atmosfären släpper väder. Varför kan den inte göra det lite mer privat som på typ sydpolen eller nåt så vi slipper eländet!
Vad har polackerna gjort för att förtjäna storm?
Vad nu? Du försöker alltså konkurrera med mig som bull-bjudare??
Sticka från f..tan , jag trodde det var en instruktionsfilm hur man lämnar sin kvinna och blir singel
Mmmm... det verkar vara nåt med de sydliga delarna av vissa länder, de drar till sig otyg...
En ny stackars människa som har förvillat sig in i tråden?
Ny? Medlem sedan 2008 ju.
Jo, men hon är väl ny i tråden?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2