Bla bla
Pippi, du som verkar vara bra på det här med väskor och packning, hur får man ner saker i en resväska som egentligen inte får plats?
Bla bla
kvällens bomb
Pippi, du som verkar vara bra på det här med väskor och packning, hur får man ner saker i en resväska som egentligen inte får plats?
Jag åkte till Taiwan med en kabinväska. Kom hem med en något större väska plus den gamla. Gick så bra så!
Haha ja, det är ju ett sätt... Men jag hade hoppats på att slippa köpa en ny resväska faktiskt. Finns så mycket roligare saker att lägga pengarna på.
Pippi har aldrig haft det problemet, i hennes resväska får allt plats!
Haha ja, det är ju ett sätt... Men jag hade hoppats på att slippa köpa en ny resväska faktiskt. Finns så mycket roligare saker att lägga pengarna på.
Pressa och sitt på väskan när du stänger den…eller be någon annan köpa dig en ny väska. Har dock aldrig testat det sista för jag är en jävel på att få igen den hur mycket det än är i den….väskan.
Jag vet vad du har i din väska
Ja de e klart, hur ser det ut med handbagage då. Någon hållfast kasse?Haha ja, det är ju ett sätt... Men jag hade hoppats på att slippa köpa en ny resväska faktiskt. Finns så mycket roligare saker att lägga pengarna på.
Jag vet vad du har i din väska
Beror väl på hur stor hockeytrunken är?Ja de e klart, hur ser det ut med handbagage då. Någon hållfast kasse?
Neh, Slöis är så stor att man inte ens får ner han i en hockeytrunk!
Som jag skrev på FB hade jag ingen väska på festen…allt fick plats i blöjan…du hade nog kommit in utan problem oxå.
Man köper en till.
Detta var en obehaglig mening
Även detta var en obehaglig mening
O hur vig en Clown är...Beror väl på hur stor hockeytrunken är?
Nämen titta, nu hamnade visst puckeln på framsidan av dig, hur lyckades du med det!?!Som vanligt..
Dags att Sheriff Sportbike styr upp det här nu..
Detta var en obehaglig mening
Får bara checka in ett bagage så det funkar inte. Sämsta planeringen nånsin, mer grejer men mindre plats på vägen hem än jag hade på vägen hit, någon hade definitivt otur när den tänkte.
O hur vig en Clown är...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |