Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Allvarligt.. surfa upp random brudar från nätet. Det tyckte jag också var kul innan jag fick ligga på riktigt..
Jag fattar inte syftet med dina poster.. Det är minions eller plåthinkens röv som gäller i den här tråden just nu..

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Pippi, du som verkar vara bra på det här med väskor och packning, hur får man ner saker i en resväska som egentligen inte får plats?

Jag åkte till Taiwan med en kabinväska. Kom hem med en något större väska plus den gamla. Gick så bra så! :hej

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Haha ja, det är ju ett sätt... Men jag hade hoppats på att slippa köpa en ny resväska faktiskt. Finns så mycket roligare saker att lägga pengarna på. ;)

Jag vet vad du har i din väska :banana

12201580_1.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Pippi, du som verkar vara bra på det här med väskor och packning, hur får man ner saker i en resväska som egentligen inte får plats?

Man köper en till. :fakta

Pippi har aldrig haft det problemet, i hennes resväska får allt plats! :mattias

Som jag skrev på FB hade jag ingen väska på festen…allt fick plats i blöjan…du hade nog kommit in utan problem oxå. :rock Bromance...:tummenupp

Haha ja, det är ju ett sätt... Men jag hade hoppats på att slippa köpa en ny resväska faktiskt. Finns så mycket roligare saker att lägga pengarna på. ;)

Pressa och sitt på väskan när du stänger den…eller be någon annan köpa dig en ny väska. Har dock aldrig testat det sista för jag är en jävel på att få igen den hur mycket det än är i den….väskan.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Pressa och sitt på väskan när du stänger den…eller be någon annan köpa dig en ny väska. Har dock aldrig testat det sista för jag är en jävel på att få igen den hur mycket det än är i den….väskan.

Annars så kan du skicka ner din väska, så kan Struty + hennes väska åka i din väska. Slipper biljett också och kan åka som baggage.

Min idé var bäst igen! :banana

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ja de e klart, hur ser det ut med handbagage då. Någon hållfast kasse? :)

Jag vet vad du har i din väska :banana

12201580_1.jpg

Neh, Slöis är så stor att man inte ens får ner han i en hockeytrunk! :7peta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Detta var en obehaglig mening:3freak

I know, i did a creepy. :banana

Får bara checka in ett bagage så det funkar inte. Sämsta planeringen nånsin, mer grejer men mindre plats på vägen hem än jag hade på vägen hit, någon hade definitivt otur när den tänkte. :död

Du kan alltid klä på dig massor med kläder. Har kanske hänt att jag gjort det nån gång. :D

350 Nu får du för i helvete ta och ge dig! Ta för fan och håll käften om du inte har något vettigt att bidra med!!! Och sitt för fan inte och ljug om saker! :mad:
Spelar du dum eller?

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad